کد خبر ۳۲۸۲۵ انتشار : ۱۷ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۹:۵۷
مسئول ستاد نماز جمعه قم تاکید کرد

لزوم توجه مسئولان استانی به مردمی بودن حرکت 9 دی

مسئول ستاد نماز جمعه قم گفت: 9 دی یک حرکت مردمی است و مستقل بودن آن باید مورد توجه احزاب و مسئولان استانی قرار گیرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، حجت‌الاسلام والمسلمین جابر شیرازی ظهر امروز در جلسه ستاد بزرگداشت دهه بصیرت و میثاق امت با ولایت که در سالن جلسات شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم برگزار شد، با بیان اینکه دهه بصیرت در استان قم نسبت به دیگر استان‌های کشور به صورت متفاوتی مورد توجه مردم و مسئولان استانی قرار می‌گیرد، تصریح کرد: این دهه فرصتی که می‌توان با استفاده از آن آموزه‌های بسیاری را به نسل‌های آینده انتقال داد.

وی با تاکید بر اینکه محتوای سخنرانی‌های دهه بصیرت باید مورد توجه مسئولان استانی قرار گیرد، ابراز کرد: 9 دی یک حرکت مردمی است و مستقل بودن آن باید مورد توجه احزاب و مسئولان استانی قرار گیرد.

مسئول ستاد نماز جمعه قم از حضور گسترده مردم این استان در نمازهای جمعه یاد کرد و گفت: سال گذشته برنامه‌های مختلف فرهنگی توسط سپاه،‌ شهرداری و آموزش و پرورش برگزار شد که استمرار آن‌ها در امسال نیز اقدام شایسته‌ای است.

وی با اشاره به اهمیت استفاده از ظرفیت مصلی قدس در پیشبرد برنامه‌های فرهنگی استان قم خاطرنشان کرد: طبق وعده ارائه شده هفت دی‌ ماه سال جاری مصلای قدس تکمیل و برای برگزاری مراسمات مختلف مذهبی و فرهنگی آماده می‌شود که امیدواریم بتوانیم یکی از مراسم‌های دهه بصیرت را در این مکان برگزار کنیم.

منبع : فارس 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com