کد خبر ۳۱۸۳۵ انتشار : ۶ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۱۲
دبیر ستاد اعزام دانشجویی اربعین استان قم خبر داد:

حضور ۵۰۰ دانشجو از قم در مراسم پیاده روی اربعین

در اربعین امسال حدود ۵۰۰ دانشجوی دانشگاه قم شرکت خواهند کرد و تبلیغات و ثبت نام آن هم اکنون در دانشگاه‌های قم شروع شده است و دانشجویان علاقه‌مند در صورت تمایل می‌توانند از طریق راه‌های ارتباطی اعلام شده ثبت نام خود را انجام دهند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، محمد اکرامی مقدم در ستاد اربعین حدود چهار جلسه در سطح استانی و کشوری تشکیل شده که در این جلسات زمان بندی ثبت نام و نحوه ی اعزام مشخص گشته و از سه شنبه  پوستر تبلیغاتی آن نیز در دانشگاه ها نصب شده است.

 

مسئول اردویی ناحیه بسیج دانشجویی استان قم در خصوص زمانبندی و نحوه ی ثبت نام گفت:ان شاءالله در نیمه ی اول محرم فراخوان عمومی ثبت نام اربعین انجام می شود و در نیمه ی دوم هم تکمیل ثبت نام و قطعی شدن تعداد زائرین اربعین را خواهیم داشت که دانشجویان برای ثبت نام می توانند نام و نام خانوادگی و نام دانشگاه خود را به سامانه ی۶۶۰۰۰۲۵۰۸۰۰ ارسال کنند.

 

اکرامی مقدم همچنین افزود:در چند روز آینده چندین کار فرهنگی از جمله پیاده روی حرم تا جمکران و جلسات حضوری درمورد اعزام و سفر خواهیم داشت تا زائرین برای رفتن به نجف اشرف و پیاده روی تا کربلای معلی آماده شوند.

 

دبیر ستاد اربعین دانشجویی استان قم در خصوص پیش بینی خود از استقبال دانشجویان ،ابراز داشت: سال گذشته حدود ۲۰۰ زائر اعزامی داشتیم که طبق برآورد ما احتمالاً امسال حدود ۵۰۰ زائر اعزامی خواهیم داشت.

 

وی همچنین درباره برنامه ی ستاد در سفر گفت: سفر اربعین طوری است که امکان اجرای برنامه به صورت دسته جمعی را نخواهیم داشت ولی سعی می کنیم از حضور و اجرای برنامه سخنرانان ومداحان مطرحی که در سفر حضور دارند بهره ببریم.

 

اکرامی مقدم در خاتمه با اشاره به این که هدف ما این است که هیچ نگاه سودآوری به این سفر نداشته باشیم ، گفت: همان هزینه ی لازم برای اتوبوس ، ویزا و اسکان-اگر هزینه داشته باشد-را دریافت خواهیم کرد وهیچ هزینه ی اضافی را دریافت نخواهیم کرد ومی خواهیم کسی که دوست دارد به این سفر برود را حمایت کنیم؛همچنین در بحث خروج از کشور هم هماهنگی های لازم صورت گرفته تا دانشجویانی که مشکل خروج از کشور دارند با مشکلی از این بابت روبرو نشوند.

منبع : دانشجو

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com
0
وحید ندیمی ۸ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۵۲

سلام
من دانشجوی دانشگاه قم هستم
میخواستم بپرسم امکان ثبت نام یکی از اقوام که دانشجوی دانشگاه ازاد پرند هست وجود دارد؟
ممنون میشم اگه جواب بدین
اجرتون با ابا عبدالله

پاسخ