کد خبر ۳۱۸۶۷ انتشار : ۷ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۵۲
مدیر کل آموزش و پرورش استان قم :

تمهیدات لازم برای برگزاری با شکوه راهپیمایی 13 آبان اندیشیده شده است

مدیر کل آموزش و پرورش استان قم، گفت: تمهیدات لازم برای برگزاری با شکوه راهپیمایی 13 آبان در قم اندیشیده شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، حمید رضا شیخ الاسلام  روز چهارشنبه در جلسه هماهنگی ستاد بزرگداشت 13 آبان در سالن جلسه های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قم با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب مبنی بر ضرورت توجه بیش از پیش به موضوع استکبار ستیزی، تصریح کرد: باید همه دستگاه ها با یک رویکرد انقلابی و جدی در این عرصه حضور پیدا کنند.
وی تصریح کرد: بدون شک قم نسبت به سایر استان های کشور باید رویکرد متفاوت و جدی تری را در برگزاری راهپیمایی 13 آبان داشته باشد.
مدیرکل آموزش و پرورش قم بحث مدیریت زمان برگزاری مراسم با توجه به پایین بودن آستانه تحمل دانش آموزان به منظور کیفیت هر چه بیشتر آن را ضروری عنوان کرد، و افزود: استفاده از ادبیاتی متناسب با ادبیات دانش آموزان از سوی سخنران این مراسم از اهمیت زیادی برخوردار است.
وی تصریح کرد: با توجه به بلوغ سیاسی بیشتر دانش آموزان دوره متوسطه دوم بیشتر آنها در مراسم 13 آبان حضور پیدا می کنند.
وی به این نکته اشاره کرد که برنامه های مربوط به 13 آبان منحصر به یک روز نیست بلکه هفته ای دراین راستا تعریف شده و برنامه های مختلفی نیز به اجرا گذاشته می شود.
این مسوول درادامه با بیان اینکه بیش از 80 درصد از دانش آموزان استان عضو بسیج دانش آموزی هستند، تصریح کرد: در سال های اخیر میزان جذب دانش آموزان به بسیج دانش آموزی از افزایش 21 درصدی برخوردار بوده است.
در این جلسه مقرر شد، راهپیمایی روز 13 آبان در قم ساعت 9 صبح روز چهارشنبه هفته آینده با تجمع در میدان روح الله آغاز، و مراسم روز ملی استکبار جهانی در ساعت 10:30 دقیقه همین روز با سخنرانی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران در شبستان امام (ره) حرم حضرت معصومه (س) برگزار شود

منبع :ایرنا

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com