کد خبر ۳۱۶۶۵ انتشار : ۲۹ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۱۱
مدیرکل آموزش و پرورش استان قم خبر داد

نصب دوربین مدارس بسته در مدارس استان قم

مدیرکل آموزش و پرورش استان قم از نصب دوربین مدارس بسته در مدارس استان خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، حمیدرضا شیخ‌الاسلام ظهر امروز در جلسه شورای پدافند غیرعامل که در سالن امام جواد (ع) استانداری قم برگزار شد، با اشاره به اینکه اداره‌کل آموزش و پرورش استان قم برنامه‌هایی در راستای توسعه فرهنگ پدافند غیرعامل دارد، گفت: از سال گذشته در راستای توسعه فرهنگ و آموزش پدافند غیرعامل اداره‌کل آموزش و پرورش برنامه‌هایی داشته است.

وی افزود: دانش‌آموزان و خانواده‌های آنان یک چهارم جامعه قم را تشکیل می‌دهند؛ از همین رو آموزش در خصوص پدافند غیرعامل می‌تواند در میان دانش‌آموزان موثر باشد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قم با اشاره به اینکه در سال گذشته به 240 هزار نفر از دانش‌آموزان و کارکنان آموزش و پرورش آموزش‌های پدافند غیرعامل ارائه شده است، گفت: امسال نیز ارائه این آموزش‌ها ادامه خواهد یافت.

شیخ‌الاسلام تصریح کرد: 20 میلیون تومان بودجه برای آموزش‌های پدافند غیرعامل در نظر گرفته شده است و از سوی دیگر 10 میلیون تومان برای پاداش برای افرادی که در مسابقه مقاله در موضوع پدافند غیرعامل شرکت می‌کنند و مقالات آنان برگزیده می‌شود، اختصاص داده شده است.

وی با اشاره به نصب دوربین مدار بسته در مدارس استان گفت: در تلاش هستیم تا تمام مدارس استان به دوربین‌های مدار بسته مجهز شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قم خاطرنشان کرد: بازدیدی از مدارس آسیب‌پذیر و مدارسی که در بافت فرسوده قرار دارند، داشته‌ایم و این مدارس را به اداره‌کل نوسازی معرفی کرده‌ایم تا در اولویت قرار بگیرند.

منبع : فارس 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com