کد خبر ۳۱۸۷۷ انتشار : ۷ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۰۳
مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی قم مطرح کرد

ضرورت استفاده صنایع کوچک قم از دانش روز جهان در تولید کالای ایرانی

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی قم استفاده از تکنولوژی‌های مدرن و پیشرفته در تولیدات واحدهای صنعتی مستقر در شهرک‌های صنعتی این استان را ضروری دانست.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی استان قم، مهندس امیر طیبی‌نژاد در حاشیه بازدید از سه واحد صنعتی مستقر در شهرک صنعتی شکوهیه با اعلام این مطلب اظهار کرد: واحدهای صنعتی فعال در قم به‌منظور تولید کالای با کیفیت و همچنین توان رقابت با محصولات مشابه خارجی اقدام به استفاده از تکنولوژی‌های روز در تولید کالا می‌کنند.

وی افزود: بهره گیری از دانش‌های مختلف و به‌خصوص تکنولوژی مدرن یکی از این مزیت‌هاست که متاسفانه با توجه به تحریم‌های اعمال شده، تولید کنندگان نیازمند این دستگاه‌ها برای تولید کالای مرغوب را با مشکل روبه‌رو کرده بود که امیدواریم با اجرایی شدن برجام مشکل این گونه واحدهای تولیدی نیز برطرف شود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قم رونق صنعت نساجی استان را نیازمند بهره‌گیری از ماشین‌آلات به روز عنوان کرد و گفت: خوشبختانه واحدهای فعال در بخش نساجی استان ماشین‌آلات مناسبی را در فاز توسعه‌ای خود در حال فعال‌سازی دارند که امیدواریم با ورود آنها به چرخه تولید شاهد تامین نیاز بازار داخلی باشیم.

وی فرصت پیش روی کشور در تعامل با جهان را مغتنم دانست و بیان کرد: فعالان صنایع کوچک قم باید از این فرصت برای به‌دست آوردن دانش و تکنولوژی روز دنیا استفاده کنند.

وی در ادامه بر ضرورت به روز رسانی و بهره‌گیری از ماشین‌آلات پیشرفته در صنایع کوچک تاکید کرد و گفت: برای تولید کالای مرغوب و در عین حال ارزان و قابل رقابت دیگر نمی‌توان بر روی روش‌های سنتی گذشته تکیه کرد بلکه باید با صنعتی‌سازی و تولید انبوه زمینه حضور جدی کالای ایرانی در دوران پساتحریم را فراهم کنیم.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com