کد خبر ۳۱۱۴۳ انتشار : ۱۳ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۵۰
توسط آتش‌نشانان قم انجام شد

انجام 34 ماموریت مختلف طی 48 ساعت گذشته

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم از انجام 34 ماموریت مختلف توسط ماموران آتش‌نشانی قم خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، عباس جعفری  با اشاره به عملکرد 48 ساعت گذشته این سازمان گفت: طی این مدت 34 ماموریت در زمینه‌های حریق، نجات و ایمن‌سازی انجام شد.

وی در خصوص ماموریت‌های انجام شده در این مدت افزود: از مجموع ماموریت‌های انجام شده 13 مورد به ایمن‌سازی، 9 مورد به حریق مغازه، منزل، کارگاه و ...، هفت مورد به عملیات‌های نجات و پنج مورد دیگر نیز به حریق ضایعات مربوط بوده است.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم در ارتباط با ماموریت‌های ایمن‌سازی اظهار کرد: این ماموریت‌ها شامل 10 مورد صید حیوانات موذی، یک مورد واژگونی خودرو، یک مورد قطع آژیر خودرو و یک مورد دیگر نشت گاز خودرو بوده است.

جعفری بیان کرد: عملیات‌های نجات نیز شامل یک مورد سقوط فرد در کانال آب، یک مورد انگشتربری، یک مورد باز کردن درب خودرو، دو مورد محبوس شدن کودک در اتاق، یک مورد واژگونی کانکس نگهبانی و یک مورد واژگونی خودروی سنگین بوده است.

وی در خصوص ماموریت‌های مربوط به حریق ضایعات نیز اظهار کرد: این مورد نیز شامل پنج مورد حریق ضایعات مختلف از جمله حریق سطل زباله شهرداری بوده است.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم ماموریت‌های مرتبط با سایر حریق‌ها را مورد توجه قرار داد و گفت: این ماموریت‌ها به یک مورد حریق خودرو، دو مورد حریق مغازه، یک مورد حریق کارگاه و یک مورد حریق انبار اختصاص داشته است.

جعفری بیان کرد: یک مورد حریق اصله درخت، یک مورد حریق منزل، یک مورد حریق پست برق و یک مورد حریق فضای سبز به ماموریت‌های حریق مربوط بوده است.

وی واژگونی تریلی را مورد توجه قرار داد و گفت: در این حادثه که بر اثر برخورد تریلی با سمند و پراید روی داد با اجرای عملیات امداد و نجات چهار مجروح حادثه نجات پیدا کردند.

منبع : فارس 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com