کد خبر ۳۲۹۰۵ انتشار : ۲۳ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۲۸
مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای قم خبرداد

پذیرش بیش از ۴۰ درصدی داوطلبان قمی در آزمون ادواری فنی‌وحرفه‌ای

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان قم با اشاره به برگزاری آزمون‌های ادواری این اداره‌کل گفت: درمجموع بیش از ۴۰ درصد داوطلبان آزمون ادواری در سطح استان قبول شده‌اند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، احمد عطارنیا با اشاره به برگزاری آزمون‌های ادواری اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان قم اظهارداشت: در 8 ماهه ابتدایی امسال براساس تقویم وبرنامه زمان‌بندی سازمان آموزش فنی وحرفه‌ای کشور آزمون‌های ادواری در سه مرحله همزمان با سراسرکشور دراستان قم برگزار شد و 679 داوطلب در این آزمون‌ها حضور داشتند.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان قم افزود: از تعداد 679 شرکت‌کننده در آزمون‌های ادواری 526 نفر مرد و 153 نفر زن بوده‌اند ه در ‌‌نهایت 272 نفر قبول وموفق به دریافت گواهینامه مهارت در قالب کارت هوشمندالکترونیکی ازاین اداره کل شده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: کلیه مراحل برگزاری این آزمون به صورت الکترونیکی و از طریق پورتال و سایت سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور به نشانی www.‌advari. irantvto. ir صورت پذیرفته و درمجموع بیش از 40 درصد داوطلبان آزمون ادواری در این بازه زمانی درسطح استان قبول شده‌اند.

عطارنیا گفت: این آزمون در دو مرحله تئوری و عملی برگزار می‌شود و افرادی که هر دو مرحله این آزمون را با موفقیت به اتمام برسانند، از طرف اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان قم گواهینامه مهارت با کد استاندارد بین‌المللی درقالب کارت هوشمند الکترونیکی دریافت می‌کنند.

منبع : تسنیم 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com