کد خبر ۳۱۹۶۷ انتشار : ۱۱ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۳۹
رئیس مرکز آموزش شورای عالی استان‌ها:

تفاهم‌نامه شورای عالی استان‌ها و وزارت کشور امضا شد

رئیس مرکز آموزش شورای عالی استان‌ها از امضای تفاهم‌نامه شورای عالی استان‌ها و وزارت کشور در راستای همدلی بین شوراها و وزارت کشور خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، سید عابدین نوری در نخستین همایش بانوان عضو شوراهای اسلامی شهر سراسر کشور که صبح امروز در سالن همایش‌های بین‌المللی شهرداری قم برگزار شد، با اشاره به نقش بانوان در عرصه‌های مختلف اظهار داشت: آموزش لازمه زندگی است و خداوند متعال زندگی انسان را به خودش واگذار کرده تا اینکه با فکر خود سرنوشت خود را رقم بزند.

رئیس مرکز آموزش شورای عالی استان‌ها با اشاره به اهمیت آموزش در کار شوراها گفت: 4 دوره از عمر شوراهای اسلامی می‌گذرد اما باید دید چه میزان به امر آموزش در شوراها اهمیت داده‌ شده است.

وی بالاترین اقدام شورای عالی استان‌ها را ایجاد مرکز آموزش شوراها بیان و تصریح کرد: اقداماتی با احیای مرکز آموزش به‌وجود آمده است که باید به آن توجه داشت.

رئیس مرکز آموزش شورای عالی استان‌ها امضای تفاهم‌نامه شورای عالی استان‌ها و وزارت کشور را اقدامی در راستای همدلی بین شوراها و وزارت کشور بیان و خاطرنشان کرد: یکی دیگر از اقدامات، طرح سرفصل‌های کاربردی آموزشی بود که در شورای عالی استان‌ها در دو دوره کوتاه مدت و میان‌مدت ایجاد شد.

نوری با تأکید بر توجه به علم و آموزش اظهار داشت: یکی دیگر از اقدامات، استفاده بهتر از فضای مجازی بود و کلیپ‌هایی را در فضای مجازی ساخته و در پی گسترش آن هستیم.

وی یکی از اقدامات شورای عالی استان‌ها در راستای ارتقاء شوراها را افزایش بودجه در سرفصل‌های آموزش بیان کرد و گفت: از نظر بودجه هیچ فرقی بین شهرداری و شورا وجود ندارد و باید شوراها هم‌پایه شهرداری بودجه بنویسد.

رئیس مرکز آموزش شورای عالی استان‌ها ارتباط اعضای بانوان شوراها با یکدیگر را مورد تأکید قرار داد و تصریح کرد: امید است این همایش‌ها و نشست‌ها در ارتقاء سطح آموزش مفید و مؤثر باشد.

منبع : تسنیم 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com