کد خبر ۳۱۹۸۹ انتشار : ۱۲ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۵۰
در هفته سوم از دور برگشت لیگ برتر فوتسال انجام می‌شود

جدال یاسین‌پیشرو قم با تاسیسات‌ دریایی

تیم فوتسال یاسین‌پیشرو قم در دیداری حساس از هفته شانزدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور به مصاف تیم تاسیسات دریایی تهران صدرنشین لیگ برتر می‌رود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، بعد از پیروزی با ارزشی که نماینده فوتسال قم در هفته پانزدهم بازی‌ها کسب کرد، شاگردان سیدمهدی غیاثی در تیم فوتسال یاسین‌پیشرو قم دور جدید تمرینات خود را برای رویارویی با یاران وحید شمسایی در تیم تاسیسات دریایی تهران آغاز کردند.

این در حالی است که حساس‌ترین دیدار هفته سوم از دور برگشت مسابقات فصل جاری لیگ برتر فوتسال قهرمانی باشگاه‌های کشور در روز پنجشنبه بیست و یکم آبان‌ماه و همزمان با سایر بازی‌های این هفته، بین تیم‌های فوتسال یاسین‌پیشرو قم و تاسیسات دریایی تهران برگزار می‌شود.

این دیدار از جنبه‌های مختلف حائز اهمیت است زیرا در یک سوی میدان سیدمهدی غیاثی هدایت تیم فوتسال یاسین‌پیشرو قم را بر عهده دارد و در سوی دیگر زمین مسابقه تیم تاسیسات دریایی تهران با سرمربیگری وحید شمسایی گام به میدان می‌گذارد و با توجه به باخت نماینده قم در نیم‌فصل نخست در قم، این بازی برای آنها جنبه انتقامی دارد.

یاسین‌پیشرو قم که در هفته نخست از دور برگشت به دلیل انصراف تیم کاشی‌نیلوی اصفهان به میدان نرفته و یک بازی کمتر دارد از 14 بازی قبل خود هفت پیروزی، شش باخت و یک تساوی با  22 امتیاز در کارنامه دارد و فعلا در مکان ششم جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور جای دارد در حالی که تیم تاسیسات دریایی تهران از 15 بازی قبل 33 امتیازی و صدرنشین است.

سیدمهدی غیاثی سرمربی تیم یاسین‌پیشرو قم در تیم‌های مختلف لیگ برتر سابقه رویارویی با وحید شمسایی سرمربی تیم فوتسال تاسیسات دریایی تهران را دارد و بی‌شک تقابل تفکرات آنها نیز در این دیدار جذاب و تماشایی خواهد بود به خصوص اینکه وحید شمسایی بارها اعلام کرده که هدفی جز قهرمانی در این فصل ندارد.

فصل قبل زمانی که این دو تیم با یکدیگر روبه‌رو شدند امیر شمسایی برادر بزرگتر وحید شمسایی هدایت نماینده قم را بر عهده داشت اما اکنون این دو برادر به ترتیب به عنوان مدیر فنی و سرمربی تیم فوتسال تاسیسات دریایی تهران فعالیت می‌کنند و با همین مسئولیت‌ها در سال 1392 با تیم دبیری تبریز عنوان قهرمانی پانزدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور را به دست آورده‌اند.

به همین منظور دور جدید تمرینات و برنامه‌های آماده‌سازی تیم فوتسال یاسین‌پیشرو قم از امروز زیر نظر سیدمهدی غیاثی و دیگر اعضای کادر فنی در کنار بازیکنان این تیم آغاز شد در حالی که یاسین‌پیشرو قم در هفته دوم لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور توانست میهمان خود تیم میثاق تهران را با نتیجه سه بر دو شکست دهد.

یاسین‌پیشرو قم باید بیست و یکم آبان‌ماه در میهمانی تیم تاسیسات دریایی تهران به میدان برود و کار سختی در پیش دارد.

منبع : فارس 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com