کد خبر ۳۱۹۲۵ انتشار : ۱۰ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۲۰:۲۸
در هفته پانزدهم لیگ برتر فوتسال رقم خورد

شروع مقتدرانه یاسین پیشرو در نیم‌فصل دوم

تیم فوتسال یاسین پیشرو موفق شد با نتیجه 3 بر 2 تیم میثاق تهران را شکست دهد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، در یکی از دیدارهای هفته پانزدهم لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور دو تیم یاسین پیشرو قم و میثاق تهران از ساعت 16 امروز در سالن 2 هزار نفری شهید حیدریان قم با قضاوت علیرضا پورافشار و سید هادی اسماعیلی به همراه محمد اکبری و مصطفی کرد به مصاف هم رفتند.

مسعود ایازی، محمد وزیرزاده، سعید قاسمی، ناصر اطمینان و محمدحسین کوهستانی بازیکنانی بودند که سید مهدی غیاثی سرمربی یاسین پیشرو در ابتدای بازی به زمین فرستاد.

یاسین پیشرو که در بازی اخیر خانگی‌اش برابر فردوسی مشهد به پیروزی رسیده بود برای عقب نماندن از کورس مدعیان قهرمانی بازی را هجومی آغاز کرد و علاوه بر مالکیت توپ چند فرصت جدی داشت تا اینکه محمد کرمانی روی پاس میثم ایلانلو در دقیقه نهم گل اول مسابقه را به ثمر رساند.

پس از آن دوباره یاسین پیشرو که می‌خواست اختلاف را بیشتر کند باز هم حملاتی روی دروازه محمد عظیمی خلق کرد و حتی مسلم اولادقباد دو بار توپ را به تیر دروازه زد تا اینکه در دقیقه 14 ناصر اطمینان روی پاس میثم ایلانلو گل دوم شاگردان غیاثی را زد.

بعد از گل دوم یاسین پیشرو، محمود خوراکچی سرمربی میثاق پاور پلی کرد تا اختلاف را به حداقل رساند اما دفاع منطقی یاسین پیشرو مانع گلزنی تیم مهمان شد تا قمی‌ها که از حمایت یک هزار نفری هوادارانشان بهره می‌برند با پیروزی دو بر صفر به رختکن بروند.

در ابتدای نیمه دوم میثاق دوباره با تاکتیک پاور پلی کارش را آغاز کرد و توانست در چهلمین ثانیه توسط عارف بلوکی به گل برسد.

یاسین پیشرو که نمی‌خواست در خانه امتیاز از دست بدهد بعد از دریافت گل تساوی جلو کشید اما توپ‌های آنها به گل تبدیل نمی‌شد و حتی شوت ایلانلو بعد از دفع دروازه‌بان میثاق به تیرک عمودی دروازه برخورد کرد ولی در نهایت روی کرنری که در دقیقه 18 به دست آوردند بعد از شوت محمدحسین کوهستانی مدافع میثاق به اشتباه دروازه خودی را باز کرد تا یاسین پیشرو دوباره از حریفش پیش افتاده باشد.

میثاق هم حملاتی روی دروازه یاسین خلق کرد اما مسعود ایازی گلر قمی‌ها که ستاره این بازی بود دیگر اجازه نداد توپی وارد دروازه‌اش شود تا یاسین پیشرو با حساب 3 بر 2 میثاق تهران را شکست داده و با 22 امتیاز در جایگاه ششم جدول قرار گیرد.

میثاق تهران نیز با این شکست 19 امتیازی و پشت سر یاسین پیشرو در رده هفتم جدول رده‌بندی قرار گرفت.

این نخستین مسابقه تیم فوتسال یاسین پیشرو قم در دور برگشت لیگ برتر بود چون هفته گذشته دیدار آنها با تیم کاشی‌نیلو اصفهان به دلیل انحلال نماینده اصفهان برگزار نشد.

تیم فوتسال یاسین پیشرو در حالی میثاق تهران را شکست داد که علیرضا وفایی ستاره خود را در اختیار نداشت.

در پایان این دیدار حساس محمود خوراکچی سرمربی به همراه سرپرست تیم میثاق تهران با نماینده فدراسیون فوتبال درگیری لفظی پیدا کردند که با دخالت مسئولان قمی این قائله ختم به خیر شد.

محمدرضا کشوری‌فرد سرپرست باشگاه صبای قم نیز مهمان ویژه مدیران یاسین پیشرو بود که این بازی را از نزدیک تماشا کرد.

منبع : فارس 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com