کد خبر ۳۲۵۶۴ انتشار : ۷ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۹:۴۳
به لطف درخشش و گلزنی در هفته هجدهم لیگ برتر

گلزن یاسین‌پیشرو قم عضو تیم منتخب لیگ برتر فوتسال شد

بازیکن سابق تیم ملی فوتسال و مهره باتجربه یاسین‌پیشرو قم به لطف درخشش در هفته هجدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال کشور یکی از بازیکنان تیم منتخب لیگ برتر فوتسال شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، در شرایطی که دیدارهای هفته نوزدهم مسابقات هفدهمین دوره لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور از عصر یکشنبه هشتم آذر ماه آغاز می‌شود، نام بازیکنان شاخص هفته هجدهم اعلام شد و از تیم یاسین‌پیشرو قم نیز یک بازیکن در ترکیب تیم برتر هفته قرار گرفت.

نماینده فوتسال استان قم در هفته هجدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور میهمان تیم فوتسال دبیری تبریز بود و در پایان دیداری سخت و نفس‌گیر با تساوی سه بر سه به کار خود پایان داد اما ستاره و بهترین بازیکن این میدان محمد وزیرزاده از تیم یاسین‌پیشرو قم نام گرفت.

محمد وزیرزاده که در این دیدار در غیاب میثم ایلانلو به دلیل محرومیت برابر تیم قهرمان پانزدهمین دوره لیگ برتر فوتسال و تیم سابق خود قرار گرفته بود، به تنهایی دو گل از سه گل تیم یاسین‌پیشرو قم را به ثمر رساند و بازی قابل قبولی ارائه کرد.

این بازیکن مطرح تیم فوتسال یاسین‌پیشرو قم که در نیم‌فصل نخست مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور عضو تیم دبیری تبریز بود، در تعطیلات نیم‌ فصل با جدایی از این تیم رسما به عضویت تیم فوتسال یاسین‌پیشرو قم درآمد و در مقابل تیم سابق خود بازی چشمگیر و درخشانی ارائه کرد.

وزیرزاده در این دیدار حساس در حالی موفق به زدن دو گل از سه گل تیمش در دیدار خارج از خانه با تیم دبیری تبریز شد که از شروع دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور به عنوان یک مهره کلیدی و تاثیرگذار در ترکیب تیم یاسین‌پیشرو قم به میدان برود.

به غیر از بازی هفته نخست دور برگشت که به دلیل انصراف تیم کاشی‌نیلوی اصفهان لغو شد و به انجام نرسید،‌ تیم یاسین‌پیشرو قم در هفته هفدهم نیز با درخشش محمد وزیرزاده برابر تیم تاسیسات دریایی تهران عملکرد خوبی داشت و وزیرزاده در این دیدار نیز برای نماینده قم گل ارزشمندی به ثمر رسانده بود.

این در حالی است که محمد وزیرزاده که از بازیکنان سابق تیم ملی و عضو تیم‌های مطرحی همچون گیتی‌پسند، استقلال و دبیری به شمار می‌رود و در سال‌های اخیر به واسطه برخورداری از تکنیک، توان فیزیکی، هوش و استعداد بالا در این رشته ورزشی برای تیم‌های ماهان‌تندیس و یاسین‌پیشرو قم نیز بازی کرده است.

با پایان دیدارهای هفته هجدهم مسابقات هفدهمین دوره لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور وزیرزاده در کنار چهار بازیکن دیگر در تیم منتخب هفته قرار گرفت تا با روحیه‌ای مضاعف تیمش را در دیدار خانگی هفته نوزدهم مقابل تیم حفاری اهواز همراهی کند.

بهترین‌های هفته هجدهم لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور در حالی مشخص شدند که تیم مقاومت البرز لقب بهترین تیم را کسب کرد و عنوان مربی برتر هفته به عباس روزپیکر از تیم آذرخش بندرعباس اختصاص یافت، ضمن اینکه عارف شبانه‌گرد از آذرخش بندرعباس، دیه‌گو از مس سونگون، محمد وزیرزاده از یاسین پیشرو قم، وحید شفیعی از مقاومت البرز و علی کیایی از منصوری قرچک اعضای تیم منتخب هفته هستند.

منبع : فارس 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com