کد خبر ۳۲۰۳۸ انتشار : ۱۳ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۲۶
بیانیه مجمع نمایندگان طلاب حوزه علمیه قم به مناسبت ۱۳ آبان:

تا هستیم از اصول نه شرقی نه غربی عدول نخواهیم کرد

تا هستیم نخواهیم گذاشت حکومت به دست لیبرال ها بیفتد. تا ما هستیم نخواهیم گذاشت منافقین اسلام این مردم بی پناه را از بین ببرند؛ تا ما هستیم از اصول نه شرقی نه غربی عدول نخواهیم کرد و اطمینان داریم که مردم عزیز در این اصول همچون گذشته در راهپیمایی سیزده آبان امسال آمادگی کامل خویش را به جهانیان نشان خواهند داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم به مناسبت یوم الله 13 آبان 1394 بیانیه ای صادر کرد که به شرح ذیل می باشد:

بسمه تعالی

سلام و صلوات خدا بر امام راحل عظیم الشأن و درود خدا بر شهدای انقلاب و جنگ تحمیلی و خصوصا شهدای دانش آموز 13 آبان، شهدای عزیزی که حماسه ای بزرگ در تاریخ انقلاب اسلامی آفریدند و از شمع حیاتشان گوهر شب چراغ ساخته اند.

یوم الله 13 آبان از سویی با شهادت مظلومانه دانش آموزان و حادثه تبعید امام نشانگر ظلم و استبداد مستکبرین است و از سوی دیگر با حادثه شگرف تسخیر لانه فساد و جاسوسی آمریکا تحقق بخش شعار «مرگ بر آمریکا» در عمل جوانان پرشور و قهرمان و مسلمان است که به تعبیر امام (ره) انقلاب دوم نامیده شد چراکه در انقلاب اول شعار «مرگ بر شاه» را عملی کردیم و در این حرکت شعار «مرگ بر آمریکا» را محقق نمودیم و این روز سرنوشت ساز به جهت دربرداشتن این دو بُعد یک نقطه عطف تاریخ است.

بنابراین اکنون که به تعبیر رهبر انقلاب «امام خامنه ای» در برهه عبرت آموز و به یاد ماندنی پس از توافق قرار داریم و با نقشه های دشمن برای نفوذ مواجه هستیم و دنباله روهای داخلی استکبار جهانی با هوچی گری خود نسبت به نیروهای انقلابی و با بزک کردن چهره آمریکا و تقلیل دشمنی آن دشمن عنود و فتنه گر به یک سوء تفاهمی سیاسی، فضا را و زبان ها را می خواهند از گفتن آرمان ها ببندند و آنرا با تحریف اندیشه های امام به نام امام و رهبری رقم بزنند، به برکت امام و خون شهدا فرصتی بی نظیر پیش روی ما نهاده شده است که یوم الله سیزده آبان است.

ما امت انقلابی اگر به وظیفه تعظیم شعائر عمل نماییم و روز ملی استکبار ستیزی را نماد تبری و اعلام بیزاری از مشرکین و مستکبرین و تکمیل کننده تولی قرار دهیم اتفاقی همچون تسخیر لانه جاسوسی و تحقق شعارهای انقلاب را شاهد خواهیم بود و انقلابی دیگر نظیر 9 دی را رقم خواهیم زد که رهبر انقلاب آن را نظیر 22 بهمن بلکه اهم از آن و نقطه عطفی در تاریخ انقلاب دانسته اند و اگر با غفلت و سهل انگاری و ساده اندیشی از کنار آن عبور کنیم و شاخص های راه امام و فرامین رهبری را فراموش کنیم همچون شهادت شهدای دانش آموز در سیزده آبان و تبعید امام امروز نیز درس عبرت دیگری را تجربه خواهیم کرد همانطور که امیرالمؤمنین علی علیه اسلام فرمودند: «ملتی که به هنگام یاری رهبرش در خواب باشد با لگد دشمن از خواب بیدار می شود» و همان طور که مقام معظم رهبری در 14 خرداد فرمودند: «اگر راه امام گم شود یا فراموش شود و یا عمدا کنار گذاشته شود ملت یران سیلی خواهد خورد».

چراکه امام رحمت الله در منشور روحانیت فرمودند: «انقلاب به هیچ گروهی بدهکاری ندارد و ما هنوز هم چوب اعتمادهای فراوان خود را به گروه ها و لیبرال ها می خوریم؛ آغوش کشور و انقلاب همیشه برای پذیرفتن همخه کسانی که قصد خدمت و آهنگ مراجعت داشته و دارند گشوده است ولی نه به قیمت طلبکاری آنان از همه اصول که چرا مرگ بر آمریکا گفتید! چرا جنگ کردید! چرا نسبت به منافقین و ضد انقلابیون حکم خدا را جاری می کنید؟ چرا شعار نه شرقی و نه غربی داده اید؟ چرا لانه جاسوسی را اشغال کرده ایم و صدها چرای دیگر».

لذا ما تا هستیم نخواهیم گذاشت حکومت به دست لیبرال ها بیفتد. تا ما هستیم نخواهیم گذاشت منافقین اسلام این مردم بی پناه را از بین ببرند؛ تا ما هستیم از اصول نه شرقی نه غربی عدول نخواهیم کرد و اطمینان داریم که مردم عزیز در این اصول همچون گذشته در راهپیمایی سیزده آبان امسال آمادگی کامل خویش را به جهانیان نشان خواهند داد و واقعا دشمنان انقلاب و ایادی داخلی اش را شگفت زده خواهد کرد که تا کجا حاضر به فداکاری اند و نصرت خدا با ایشان است که فرمود: «و لینصرن الله من ینصره».   والسلام علیکم و رحمت الله و برکاته

مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم

منبع : حوزه

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com