کد خبر ۳۲۰۸۶ انتشار : ۱۴ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۵۹
مدیرکل حمل و نقل و امور ترافیک شهرداری قم مطرح کرد :

آموزش ترافیکی به 2500 دانش‌آموز در قم

مدیرکل حمل و نقل و امور ترافیک شهرداری قم از آموزش مسائل ترافیکی به دو هزار و 500 دانش‌آموز در استان خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، سیدامیر عباس صفوی با اشاره به اهمیت آگاهی رسانی به دانش‌آموزان مقاطع ابتدایی در راستای مسائل ترافیکی گفت: با توجه به اینکه در سنین کمتر میزان توجه افراد بالاتر است انجام چنین اقدامی ضرورت دارد.

مدیرکل حمل و نقل و امور ترافیک شهرداری قم ادامه داد: سال گذشته در حدود 2هزار و 500 دانش آموز استان را آموزش دادیم به این صورت نماینده‌ای از پلیس راهور مسائل ترافیکی که باعث بروز حوادث می‌شدند را برای دانش‌آموزان تشریح کرد.

وی خاطرنشان کرد: گروه تئاتری مسائل ترافیکی را در قالب نمایش در مدارس اجرا کرد و بعد از تئاتر مسابقه برگزار کردیم و برای ایجاد انگیزه و تشویق به افراد برگزیده اهدای جایزه صورت ‌گرفت.

صفوی با بیان اینکه امسال به دلیل کمبود بودجه چنین اقدامی صورت نگرفته است، تصریح کرد: انجام چنین اقدامی برای آگاهی دانش آموزان اهمیت بسیاری دارد و امسال نیز در نظر داریم به محض دریافت بودجه اقدامات آموزشی برای دانش‌آموزان داشته باشیم.

مدیرکل حمل و نقل و امور ترافیک شهرداری قم خواستار توجه بیشتر به این مهم شد و عنوان کرد: نمی‌توان از این موضوع مهم چشم‌پوشی کرد لذا تمام دستگاه‌ها باید همکاری لازم را داشته باشند تا نکات مهم ترافیکی به دانش‌آموزان آموزش داده شود.

منبع : فارس

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com