کد خبر ۳۲۱۰۳ انتشار : ۱۴ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۲۹
هفته چهارم لیگ برتر فوتبال امید کشور

صبای قم از مس رفسنجان پذیرایی می‌کند

تیم فوتبال صبای قم در دومین دیدار خانگی خود از فصل جاری رقابت‌های لیگ برتر فوتبال امید باشگاه‌های کشور به مصاف تیم مس رفسنجان خواهد رفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، بعد از اینکه تیم فوتبال امید صبای قم در سه هفته متوالی از شروع بازی‌های فصل جدید لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور نتوانست طعم پیروزی در مصاف با حریفان لیگ برتری را بچشد، دیدار خانگی با مس رفسنجان از اهمیت بالایی برای این تیم برخوردار است.

شاگردان حسین گنجیان با توجه به عدم توفیق در کسب پیروزی از سه بازی متوالی خود تاکنون فعلا روند نزولی را در جدول رده‌بندی فصل جاری مسابقات لیگ برتر فوتبال امید باشگاه‌های کشور در پیش گرفته‌اند و در خانه چاره‌ای ندارند جز اینکه مصاف هفته چهارم را از تیم مس رفسنجان ببرند.

این در حالی است که تیم فوتبال صبای قم در سومین هفته از فصل جاری مسابقات لیگ برتر فوتبال امید باشگاه‌های کشور در دیداری حساس مغلوب امیدهای تراکتورسازی تبریز شد و بدین‌ترتیب در جدول رده‌بندی سه پله نزول کرد و تا مکان نهم پائین آمد.

سومین هفته از بازی‌های نیم‌فصل نخست فصل جاری مسابقات لیگ دسته برتر فوتبال رده سنی امید باشگاه‌های کشور در حالی پیگیری شد که تیم فوتبال امید صبای قم با امید به کسب نخستین برد این فصل برابر تیم فوتبال امید تراکتورسازی تبریز قرار گرفت اما در این مسیر موفق نبود.

امیدهای صبای قم بعد از اینکه در هفته‌های اول و دوم از نیم‌فصل نخست مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور دو بار با تیم‌های فجر شهید سپاسی شیراز و مس کرمان مساوی کرد، در جدال حساس هفته سوم برابر تیم فوتبال امید تراکتورسازی تبریز دو بر یک مغلوب شد.

این در حالی است که آینده‌داران فوتبال قم در تیم فوتبال امید صبا بعد از انجام تمرینات آماده‌سازی، در نخستین دیدار خود از فصل جدید لیگ برتر فوتبال امید باشگاه‌های کشور برابر تیم فجر شهید سپاسی شیراز در خانه حریف تساوی با ارزش دو بر دو را کسب کردند، اما در هفته دوم در ورزشگاه شهید حیدریان قم و در دیداری خانگی برابر مس کرمان نتیجه‌ای بهتر از تساوی بدون گل به دست نیاوردند.

بازی‌های تیم فوتبال امید صبای قم در فصل جدید لیگ برتر فوتبال امید باشگاه‌های کشور در حالی با شکست برابر تیم تراکتورسازی تبریز پیگیری شد که شاگردان حسین گنجیان در تیم امید صبا با این باخت دو امتیازی باقی مانده و از رده ششم به مکان نهم جدول رفتند.

دیدارهای هفته چهارم از نیم‌فصل نخست مسابقات لیگ برتر فوتبال امید باشگاه‌های کشور بر اساس برنامه‌ریزی فدراسیون فوتبال روز دوشنبه هجدهم آبان‌ماه برگزار می‌شود و از ساعت 14:30 دقیقه این‌روز به صورت همزمان 12 تیم لیگ برتری در 6 بازی حساس به مصاف یکدیگر می‌روند.

امیدهای صبای قم نیز در هفته چهارم یک بازی خانگی پیش‌رو دارند و قرار است همزمان با دیگر مسابقات، در زمین چمن مصنوعی مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم میزبان و پذیرای تیم 6 امتیازی رده سوم جدول رده‌بندی لیگ برتر یعنی تیم امید مس رفسنجان باشند.

برنامه هفته چهارم:

دوشنبه 18 آبان 94 – ساعت 14:30

فولاد خوزستان – کاروان اهواز (اختصاصی فولاد اهواز)

سپاهان اصفهان – تراکتورسازی تبریز (صفائیه اصفهان)

ملوان انزلی – مس کرمان (کلویر انزلی)

نفت آبادان – فجر سپاسی شیراز (پیروزی آبادان)

نفت اهواز – ایرانجوان بوشهر (اختصاصی نفت اهواز)

صبای قم – مس رفسنجان (شهید حیدریان قم)

جدول رده‌بندی لیگ برتر امید کشور تا پایان هفته سوم:

1-    سپاهان اصفهان 7 امتیاز

2-    ملوان بندر انزلی 6 امتیاز

3-    مس رفسنجان 6 امتیاز

4-    تراکتورسازی تبریز 6 امتیاز

5-    صنعت‌نفت آبادان 6 امتیاز

6-    فولاد خوزستان 4 امتیاز

7-    ایرانجوان بوشهر 4 امتیاز

8-    کارون خوزستان 4 امتیاز

9-    صبای قم 2 امتیاز

10-    فجر سپاسی شیراز 1 امتیاز

11-    مس کرمان 1 امتیاز

12-    نفت اهواز بدون امتیاز

منبع : فارس 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com