کد خبر ۳۱۷۱۹ انتشار : ۳ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۱۷
مدیر تیم‌های پایه باشگاه صبای قم:

بازی‌های صبا در ورزشگاه شهید حیدریان قم برگزار می‌شود

مدیر تیم‌های پایه باشگاه فرهنگی ـ ورزشی صبای قم از انجام هماهنگی‌های لازم برای برگزاری بازی‌های خانگی صبا در ورزشگاه شهید حیدریان قم خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، احمد غلامی اظهار کرد: بازی‌های تیم امید صبای قم در فصل جدید مسابقات لیگ برتر فوتبال امید باشگاه‌های کشور از هفته گذشته آغاز شده و تیم آماده و با انگیزه صبا این هفته نخستین بازی خانگی خود را در قم انجام می‌دهد.

وی ادامه داد: هماهنگی‌های لازم برای انجام بازی‌های تیم امید صبای قم در مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم انجام شده و با توجه به قرار گرفتن این ورزشگاه در مرکز شهر قم،‌ انتظار داریم بازی‌های خانگی صبا در لیگ برتر با حضور گسترده تماشاگران و علاقمندان به فوتبال انجام شود.

مدیر تیم‌های پایه باشگاه فرهنگی ـ ورزشی صبای قم افزود: صبا با کسب مقام نایب قهرمانی فصل گذشته باز‌ی‌های لیگ دسته اول فوتبال امید باشگاه‌های کشور با شایستگی‌ مجوز صعود به لیگ برتر را به دست آورده و یقینا امسال در لیگ برتر یکی از تیم‌های موفق خواهد بود.

وی اضافه کرد: بازی‌های لیگ برتر فوتبال امید باشگاه‌های کشور با شرکت 12 تیم به انجام می‌رسد و تیم امید صبای قم 11 بازی خانگی خود را امسال در زمین چمن مصنوعی مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم انجام می‌دهد و امیدوارم که با حمایت خوب تماشاگران فوتبال‌دوست قمی مواجه شویم.

غلامی بیان کرد: تیم امید صبای قم با کادر فنی کاملا بومی و همچنین با تلفیقی از فوتبالیست‌های شاخص قم و بازیکنان کارآمد غیر بومی گام به لیگ برتر فوتبال امید کشور گذاشته و در هفته نخست بازی‌ها که میهمان‌ فجر شهید سپاسی شیراز بود از این تیم یک امتیاز ارزشمند گرفت.

این مسئول خاطرنشان کرد:‌ نخستین هفته از دور رفت مسابقات لیگ برتر فوتبال رده سنی امید باشگاه‌های کشور این هفته با تساوی امیدهای صبای قم همراه بود تا صبا از نخستین بازی خارج از خانه این فصل برابر تیم پرقدرت فجر شهید سپاسی شیراز یک نتیجه قابل قبول بگیرد.

مدیر تیم‌های پایه باشگاه صبای قم افزود: بارها گفته‌ام که تیم ما امسال برای اینکه حضور پرقدرتی در لیگ برتر داشته باشد توسط کادر فنی با دانش و پرتلاش خود وقت بسیار زیادی روی تست‌گیری از بازیکنان نخبه و شاخص گذاشته و مجموعا انتخاب‌ تیم فعلی از سنجش و ارزیابی نزدیک به 270 بازیکن انجام شده است.

وی افزود: امیدهای صبای قم در هفته نخست لیگ برتر امید کشور در مجموعه ورزشی شهید دستغیب شیراز به مصاف تیم فجر رفتند و در شرایطی که پیش از شروع لیگ زمان اندکی برای تمرین داشتند ولی نمایش آنها مقابل فجر سپاسی مثبت بود و به کسب یک امتیاز منجر شد.

تیم فوتبال امید صبای قم نخستین بازی خانگی خود را از فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر فوتبال امید باشگاه‌های کشور از ساعت 14 و 15 دقیقه روز سه‌شنبه پنجم آبان ماه در زمین چمن مصنوعی مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم انجام می‌دهد.

منبع : فارس 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com