کد خبر ۳۱۸۱۰ انتشار : ۵ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۲۱:۲۳

صبای قم در خانه مقابل مس کرمان متوقف شد

تیم فوتبال امید صبای قم در دومین بازی خود از رقابت‌های فصل جدید لیگ برتر فوتبال امید باشگاه‌های کشور در خانه نتیجه‌ای بهتر از تساوی مقابل مس کرمان به دست نیاورد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، بازی‌های فصل جدید لیگ برتر فوتبال امید باشگاه‌های کشور عصر امروز دومین هفته از نیم‌فصل نخست خود را پشت سر گذاشت و در یکی از دیدارهایی که به صورت همزمان در 6 شهر به انجام رسید، صبای قم در خانه برابر مس کرمان به میدان رفت.

امیدهای صبای قم که امسال نیز با هدایت کادر فنی موفق سال گذشته خود یعنی حسین گنجیان به عنوان سرمربی، رضا گلباشی و مسعود راشکی به عنوان مربی، الله‌ویردی محمدی به عنوان مربی دروازه‌بان‌ها و وحید نائینی به عنوان سرپرست گام به لیگ برتر گذاشته‌اند، تا کنون از دو مسابقه دو امتیاز کسب کرده‌اند.

دومین هفته از نیم‌فصل نخست رقابت‌های فوتبال لیگ برتر امید باشگاه‌های کشور امروز در حالی ادامه یافت که تیم فوتبال امید صبای قم در نخستین بازی داخل خانه برابر تیم امید مس کرمان به میدان رفت و در طول 90 دقیقه این دیدار هر چه زد به در بسته خورد تا بازی با تساوی تمام شود.

هفته دوم رقابت‌های فوتبال لیگ برتر رده سنی امید قهرمانی باشگاه‌های کشور در شرایطی برگزار شد که تیم فوتبال امید صبای قم در حضور تماشاگران خودی بازی قابل قبولی در مقابل مس کرمان انجام داد اما نتوانست از موقعیت‌های گل خود به خوبی بهره ببرد و در نهایت کار با تساوی بدون گل به پایان رسید.

در این مسابقه که در زمین چمن مصنوعی مجموعه ورزشی شهید جعفر حیدریان قم برگزار شد تیم‌های صبای قم و مس کرمان موفق به گشودن دروازه یکدیگر نشدند تا شاگردان حسین گنجیان بعد از تساوی هفته نخست در میهمانی تیم فجر شهید سپاسی شیراز، دومین بار در لیگ امسال مساوی کنند.

امیدهای صبای قم در هفته نخست بازی‌ها نیز که میهمان تیم امید فجر شهید سپاسی شیراز بودند در نهایت با حریف به تساوی دو بر دو رضایت دادند در حالی که در آن بازی نیمه نخست را با برتری دو بر یک به پایان رسانده بودند و در نهایت به یک امتیاز بسنده کردند.

بدین ترتیب تیم امید صبای قم با این تساوی دو امتیازی شد تا در مسابقات آینده خود به دنبال کسب نخستین پیروزی فصل باشد در حالی که آنها برای انجام بازی هفته سوم لیگ برتر فوتبال امید باشگاه‌های کشور باید به دومین میهمانی این فصل بروند.

رقابت‌های لیگ برتر فوتبال امید قهرمانی باشگاه‌های کشور با حضور 12 تیم برگزار می‌شود و هر تیم در 22 مسابقه رفت و برگشت برابر حریفان به میدان می‌رود در حالی که دو تیم در پایان لیگ امسال از لیگ برتر به دسته اول سقوط خواهند کرد.

تیم‌های امید صبای قم، ایران‌جوان بوشهر، صنعت‌نفت آبادان، مس کرمان، ملوان بندر انزلی، فجر شهید سپاسی شیراز، فولاد مبارکه سپاهان اصفهان، کارون اهواز، نفت اهواز، مس رفسنجان، فولاد خوزستان و تراکتورسازی تبریز با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

منبع : فارس 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com