کد خبر ۳۲۲۶۱ انتشار : ۲۳ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۵۰
سامانه جذب مشارکت‌های مردمی اربعین حسینی :

سامانه جذب کمک‌های مردمی و نذورات اربعین راه‌اندازی شد

این سامانه که با آدرس اینترنتی www.nazr.net در فضای مجازی راه اندازی شده است، کمک‌های مردم و خیرین را به تفکیک نذر و سامانه جذب مشارکت‌های مردمی اربعین راه اندازی شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، در سامانه جذب مشارکت‌های مردمی اربعین هرکدام از افراد می‌توانند به هر مبلغی که علاقه دارند، کمک‌هایی را به صورت نقدی و کالایی برای این مراسم باشکوه ارسال نمایند.

 
همچنین در این سامانه اقلام مورد نیاز و مقدار آن برای مراسم اربعین به تفکیک ارایه شده که مردم و خیرین می توانند حتی به اندازه یک آب معدنی در این امر خداپسندانه مشارکت نمایند.
 
سامانه جذب مشارکت های مردمی اربعین به همت ستاد بازسازی عتبات عالیات ویژه مراسم اربعین امسال راه اندازی شده و در ساعات اولیه راه اندازی حدود 35 میلیون ریال نذورات نقدی توسط آن جمع آوری شده است.
 
علاوه بر این سامانه، شماره حساب 1040 بانک‌های ملی و ملت برای دریافت کمک‌های نقدی و نذورات متبرعان ویژه برپایی مراسم اربعین اختصاص یافته است.
 
همچنین آن دسته از هموطنان عزیز که علاقه‌مند به ارائه خدماتی از قبیل تغذیه، اسکان و پخت و پز به زائران مراسم اربعین 94 در کشور عراق هستند،  می‌توانند برای عقد تفاهم‌نامه به سامانه جذب مشارکت‌های مردمی اربعین راه اندازی شددفاتر ستاد بازسازی عتبات مراجعه کنند.در زمینه پخت و پز افراد می‌توانند بسته به توانایی و میزان آمادگی خود برای خدمات رسانی به برپایی آشپزخانه و یا نانوایی اقدام کنند.
 
براساس این گزارش متبرعان، خیرین، نیکوکاران، اصناف و بازاریانی که تمایل دارند در فیض پذیرایی از زائران اربعین حسینی سهیم باشند، می‌توانند اقلام اعلام شده در ذیل را به دفاتر ستاد بازسازی عتبات عالیات در شهرها اهدا نمایند.
 
ناذران و علاقه‌مندان به ارائه کمک‌های غیرنقدی می‌توانند اقلامی مانند: موکت – انواع چادر - برزنت - لوله داربست – پتو – ملحفه - منبع آب آشامیدنی بزرگ و منبع آب شوستشوی بزرگ - انواع گوشت ( قرمز و سفید ) – برنج - انواع حبوبات – شکر– رب گوجه فرنگی -  قند  - چای –آب معدنی -  انواع آب میوه - دیگ بزرگ - اجاق گاز صنعتی - چای سازبرقی - ظروف یکبار مصرف و وسایل طبخ غذا را به دفاتر ستاد بازسازی عتبات عالیات اهداء کنند.

منبع : هدانا

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com