کد خبر ۳۲۲۷۲ انتشار : ۲۴ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۲۰
مدیرعامل سازمان کشتارگاه شهرداری قم :

درآمد سازمان کشتارگاه شهرداری قم 22 درصد بیش از پیش‌بینی بودجه است

اسدالله عسگری ، مدیرعامل سازمان کشتارگاه شهرداری قم با اشاره به اینکه کشتارگاه شهرداری قم 1.5 میلیارد تومان ملک خریداری کرده است، گفت: درآمد کشتارگاه شهرداری قم 22 درصد بیشتر از پیش بینی بودجه بوده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، اسدالله عسگری در رابطه با انتقال کشتارگاه شهرداری قم به کشتارگاه جاهد که در جلسه علنی هفته پیش شواری شهر قم تصویب شد، اظهار داشت: موقوفه‌بودن زمین کشتارگاه شهرداری قم و همچنین تعدیل نیرو هزینه‌های این کشتارگاه را کاهش داده و سبب شده سود خوبی داشته باشد.

مدیرعامل سازمان کشتارگاه شهرداری قم با بیان اینکه نیروهای این کشتارگاه از 85 نیرو به 35 نیرو تقلیل‌یافته است، افزود: 1.5 میلیارد تومان در دو سال گذشته برای کشتارگاه شهرداری قم ملک خریداری شده که همه این‌ها از سود خود کشتارگاه بوده است.

وی با اشاره به اینکه کشتارگاه شهرداری قم امسال 22 درصد بیشتر از پیش‌بینی بودجه درآمد داشته است، خاطرنشان کرد: برای انتقال به کشتارگاه جاهد 11 میلیارد تومان درخواست شده که باید بررسی شده و تحت کمیته‌ای قیمت کارشناسی شده این انتقال محاسبه شود.

عسگری با بیان اینکه مقدمه انتقال کشتارگاه شهرداری به کشتارگاه جاهد این است که تاسیسات کشتارگاه جاهد آماده به کار تحویل داده شود، تصریح کرد: ساختمان‌های مجموعه جاهد در حال حاضر تکمیل است اما از جهت تاسیساتی یک مقدار کار هنوز عقب مانده است.

مدیرعامل سازمان کشتارگاه شهرداری قم با اشاره به اینکه مجوز کشتار هزار دام سبک و 100 رأس سنگین به این کشتارگاه داده شده است، تاکید کرد: این آمار قابل توسعه است همانطور که در کشتارگاه فعلی شهرداری قم هم بیش از این کشتار صورت می‌گیرد.

وی با بیان اینکه دغدغه اصلی که برای این انتقال وجود دارد تأمین کیفیت گوشت مورد نیاز مردم است، افزود: از سال 53 این کشتارگاه آماده به خدمت به مردم قم بوده است و تجربه ثابت کرده است که شهرداری نسبت به بخش خصوصی بهتر می‌تواند خدمت ارائه دهد به این دلیل که نظارت شهرداری بر کیفیت محصولاتی که ارائه می‌شود بهتر است.

عسگری با بیان اینکه انتقال کشتارگاه شهرداری به کشتارگاه جاهد ناقض خصوصی سازی نیست، خاطرنشان کرد: با انتقال کشتارگاه به کشتارگاه جاهد هم می‌تواند خصوصی سازی اتفاق بیفتد اما با نظارت و مدیریت شهرداری و شورای شهر این برون سپاری صورت می‌گیرد.

منبع : تسنیم

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com