کد خبر ۳۲۳۱۳ انتشار : ۲۶ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۳۳
سرمربی تیم هیئت بسکتبال قم:

بسکتبالیست‌های قم برابر مهرام تهران به دنبال پیروزی هستند

سرمربی تیم مردان هیئت بسکتبال استان قم از آمادگی بالای شاگردانش برای کسب برتری در سومین بازی فصل جاری لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور مقابل تیم مهرام تهران خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، جواد شهره‌غلامی

اظهار کرد: وضعت تیم ما بسیار خوب است و بازیکنان با روحیه‌ای بسیار بالا در تمرینات روزهای اخیر خود را مهیای بازی روز جمعه هفته جاری در مقابل تیم مطرح و قدرتمند مهرام تهران می‌کنند.

وی ادامه داد: تیم بسکتبال هیئت قم در دیداری از هفته پنجم رقابت‌‌های لیگ دسته اول بسکتبال باشگاه‌های کشور برابر تیم ریرا قزوین به برتری دست یافت تا هم موقعیت خود را در جدول رده‌بندی بهتر کند و هم اینکه بازیکنان بدانند که توانایی کارهای بزرگ را حتی در خانه حریفان دارند.

سرمربی تیم مردان هیئت بسکتبال قم تصریح کرد: بسکتبالیست‌های مستعد و آینده‌دار قم در کنار چند تن از چهره‌های با تجربه این رشته امسال ترکیب تیم ما را در فصل جاری لیگ دسته اول بسکتبال باشگاه‌های کشور تشکیل می‌دهند و ما با این هدف گام به این مسابقات گذاشته‌ایم که هم توانایی بسکتبال قم را نشان بدهیم و هم اینکه نهایت تلاش خود را برای صعود انجام بدهیم.

وی عنوان کرد: با اینکه ما زمان بسیار اندکی برای کارهای آماده‌سازی تیم از نظر جسمانی و تاکتیکی داشته‌ایم اما بازیکنان به خوبی موقعیت تیم را درک کرده‌اند و همگی با هدف سربلندی بسکتبال قم و اینکه نشان بدهیم یک تیم قابل احترام هستیم در تمرینات به خوبی برای موفقیت تیم کار می‌کنند، در مجموع روند خوبی را در پیش گرفته‌ایم و سعی می‌کنیم نتایج خوبی کسب کنیم.

شهره‌غلامی تاکید کرد: ما چند سالی بود که از سطح اول بسکتبال کشور در رده سنی بزرگسالان دور بودیم اما خوشبختانه امسال تشکیلات جدید هیئت بسکتبال قم برای حضور مجدد قم در سطح اول بسکتبال کشور کارهای مثبتی انجام داد و ما با حمایت هیئت، با اولویت حضور بازیکنان شاخص و بومی بسکتبال قم و همچنین با هدف پرورش استعدادهای ناب این رشته ورزشی آماده حضور در لیگ دسته اول شدیم.

وی یادآور شد: هیئت بسکتبال استان قم با پشتیبانی بسیار خوب، هم سالن برای تمرین و هم امکانات مورد نیاز تیم را به خوبی فراهم کرده و شرایط خوبی را برای انجام به موقع تمرینات و برنامه‌های آماده‌سازی بسکتبالیست‌های مستعد و آینده‌دار تیم بسکتبال هیئت قم مهیا کرده است.

سرمربی تیم هیئت بسکتبال قم اضافه کرد: این اتفاقات موجب شده تا بسکتبالیست‌های تیم هیئت قم زیر نظر کادر فنی تمرینات بسیار خوبی را انجام داده و به خوبی آماده رویارویی با حریفان حاضر در مسابقات لیگ دسته اول بسکتبال رده سنی باشگاه‌های کشور شوند.

وی با تاکید بر اینکه بسکتبالیست‌های قم برابر مهرام تهران به دنبال پیروزی هستند، خاطرنشان کرد: بسکتبالیست‌های مستعد، آینده‌دار و اعضای با تجربه تیم بسکتبال قم در ادامه رقابت‌های فصل جاری لیگ دسته اول در هفته ششم به مصاف تیم مهرام تهران می‌روند.

شهره‌غلامی در پایان اظهار کرد: دیگر نیازی نیز به نام مهرام و جایگاه این تیم در بسکتبال کشور اشاره کنم چون تمام علاقمندان به بسکتبال این تیم را می‌شناسند اما مهرام با اینکه در دسته اول است همچنان برای ما یک تیم مدعی محسوب می‌شود و تمام توان خود را مقابل این تیم به کار می‌گیریم.

 تیم‌های هیئت بسکتبال قم و مهرام تهران از ساعت 16 روز جمعه 29 آبان ماه در قم به مصاف یکدیگر می‌روند.

منبع : فارس

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com