کد خبر ۳۳۰۹۵ انتشار : ۲۸ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۳۷

تیم هیات بسکتبال قم نیازمند حامی مالی است

علی اصغر خبری سرپرست تیم هیات بسکتبال قم گفت: این تیم نیازمند حامی مالی (اسپانسر) است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، علی اصغر خبری پس از دیدار این تیم با آرارات تهران در رقابت های لیگ دسته اول کشور در گفت وگو با ایرنا اظهار کرد: پس از چند سال با تشکیل هیات جدید بسکتبال استان قم این تیم تشکیل و آماده حضور در این مسابقات شد.
وی با بیان اینکه اداره کل ورزش و جوانان قم حمایت هایی را از این تیم انجام می دهد، افزود: تاکنون با وجود رایزنی های گوناگونی که با نهادها و نیز بخش خصوصی داشته ایم متاسفانه نتوانسته ایم حامی مالی برای حمایت از تیم داشته باشیم.
وی تاکید کرد: با وجود همه مشکلات توانسته ایم حضور خوبی در مسابقات لیگ دسته اول بسکتبال کشور داشته ایم و با تلاش کادر فنی، کوشش بازیکنان و نیز حمایت تماشاگران به نتایج خوبی دست یافته و بازی های خوبی را ارائه داده ایم.
سرپرست تیم هیات بسکتبال قم، با اشاره به استعدادهای خوبی که در رشته بسکتبال در استان وجود دارد، ابراز امیدواری کرد که این تیم بتواند یک حامی مالی مناسب از بخش خصوصی پیدا کند.
تیم هیات بسکتبال قم با حساب 83 بر 69 تیم آرارات تهران را در رقابت های هفته نهم لیگ دسته اول باشگاه های کشور در سالن شهید محمود رضاییان (خانه بسکتبال استان قم) مجموعه ورزشی شهید حیدریان شکست داد.
تیم هیات بسکتبال قم با این برد از شش بازی انجام داده، چهار پیروزی و دو باخت دارد که 10 امتیازی شد و آرارات تهران نیز با دو بازی بیشتر نسبت به تیم قم در حال حاضر از هشت بازی انجام داده، یک پیروزی و هشت باخت دارد که 9 امتیازی شد.
تیم هیات بسکتبال قم ششمین مسابقه خود را در این رقابت ها برگزار کرد و تاکنون دو مسابقه عقب افتاده نسبت به سایر تیم ها دارد؛ این تیم در پنج بازی گذشته خود به سه پیروزی برابر تیم های ریرای قزوین، مهرام تهران و ایستک کردستان و دو شکست برابر تیم های کاله مازندران و شیمی دُر تهران دست یافته است.
تیم های آرارات تهران، پارسای مشهد (خراسان رضوی)، ایستک کردستان، شیمی دُر تهران، مهرام تهران، ریرای قزوین، جوانان 2016 و کاله مازندران حریفان تیم قم در دور گروهی این رقابت ها در گروه یک (گروه شمال) هستند.
در گروه دو (گروه جنوب) نیز تیم های پدافند رعد اصفهان و شهرداری کاشان (اصفهان)، نفت امیدیه، شهرداری دزفول، پتروشیمی بندر امام و شاهین اهواز (خوزستان)، آدمیس میناب (هرمزگان) و مس کرمان حضور دارند.

منبع : ایرنا

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com