کد خبر ۳۲۳۶۴ انتشار : ۲۷ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۱۳
عباس دلیر مطرح کرد :

برگزیدگان جشنواره دانشجویی حریم فاطمی تا حریم رضوی در قم تجلیل شدند

بخش دانشجویی سیزدهمین جشنواره بین المللی امام رضا(ع) موسوم به حریم فاطمی تا حریم رضوی، روز چهارشنبه طی آیینی با حضور مسئولان و با تقدیر از آثار برگزیده در سالن اجتماعات دانشگاه صنعتی قم به کار خود پایان داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، دبیر این جشنواره با بیان اینکه بخش دانشجویی سیزدهمین جشنواره رضوی در جهت اشاعه فرهنگ ناب رضوی در بین دانشجویان 16 دانشگاه کشور برپا شد، اظهار داشت: دانشگاه صنعتی قم کار خود را در این جشنواره در سه بخش مقاله، کلیپ و دل نوشته با موضوع حریم فاطمی تا حریم رضوی آغاز کرد.
عباس دلیر با اشاره به اقدام هایی که در راستای برگزاری این جشنواره انجام پذیرفته است، تصریح کرد: تشکیل دبیرخانه، صدور احکام، برگزاری جلسه های متعدد و اطلاع رسانی از طریق پورتال دانشگاه و رسانه های مختلف و همچنین توزیع پوستر میان معاونت های فرهنگی دانشگاه های استان بخشی از اقدام های انجام شده به شمار می آید.
وی همچنین ارایه گزارش های دوره ای به وزارت علوم به عنوان دبیرخانه مرکزی و همچنین تدارک و برنامه ریزی جهت انجام مراسم تقدیر از برگزیدگان را از جمله دیگر اقدام ها بر شمرد و افزود: 116 اثر در ارتباط با موضوع جشنواره به دبیر خانه ارسال شده است.
وی تعداد مقاله های ارایه شده را 79 مورد عنوان کرد و افزود: در بخش های دل نوشته و کلیپ نیز به ترتیب 32 و پنج اثر به دبیرخانه ارسال شده است.
دبیر جشنواره دانشجویی حریم فاطمی تا حریم رضوی همچنین با اشاره به تعداد آثار برگزیده این جشنواره، تصریح کرد: پس از بررسی آثار، چهار اثر در بخش مقاله، چهار اثر در بخش دل نوشته و یک اثر نیز در بخش کلیپ به عنوان آثار برتر انتخاب شد.
وی همچنین با بیان اینکه برگزاری این جشنواره نخستین تجربه دانشگاه صنعتی قم محسوب می شود، اظهار داشت: این دانشگاه برای اینکه بتواند، در دوره های بعد آثار بیشتری را جذب جشنواره کند، اهتمام ویژه ای را به کار می گیرد.

منبع : ایرنا

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com