کد خبر ۳۲۳۷۷ انتشار : ۲۸ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۲۲
رئیس مجمع نمایندگان طلاب و فضلای قم؛

ایده های طلاب و فضلا در حوزه اجرا گردد

رئیس مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم گفت: این ظرفیت در حوزه وجود دارد که از ایده های طلاب و فضلا که در مجمع نمایندگان در راستای تحصیلات و تقویت سطح علمی طلاب مطرح و تصویب می شود، اجرا گردد.

به گزارش پایگاه اطللاع رسانی خبر قم ، حجت الاسلام والمسلمین حسینی نژاد شب گذشته در مجمع نماینگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم که در سالن همایش های جامعه مدرسین حوزه علمیه قم برگزار شد، اظهار داشت: برای ارتقای توانایی های مدیریتی و طرح و برنامه نمایندگان طلاب، کارگاه های آموزشی برگزار شود.

وی افزود: کسانی که در این مجمع حضور دارند، دارای مسئولیت هایی هستند که باید بتوانند آنها را به درستی و کامل انجام دهند که برگزاری این چنین کارگاه هایی می تواند نقش به سزایی در تقویت توانایی های مدیریتی و برنامه ریزی افراد داشته باشد.

رئیس مجمع نمایندگان طلاب و فضلای قم، پیروزی انقلاب اسلامی و تشکیل حکومت اسلامی در کشور را ظرفیتی بزرگ برای نشر آموزه های اسلامی عنوان کرد و گفت: در چنین حکومتی، حوزویان به عنوان مرزبانان اسلامی، دارای نقش محوری هستند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی نژاد با اشاره به وجود ظرفیت در حوزه برای تقویت بنیه های علمی و مدیریتی طلاب گفت: بعد از گذشت بیش از سه دهه از تشکیل نظام اسلامی در کشور، طرح ها و ایده های زیادی برای تقویت بنیه علمی و مدیریتی طلاب اجرا شد است؛ امروز نیز این ظرفیت وجود دارد که از ایده های طلاب و فضلا که در مجمع نمایندگان طلاب مطرح و تصویب می شود، در حوزه اجرا گردد.

وی در پایان خاطرنشان ساخت: مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه نقش اساسی در ارتقای تحصیلات و افزایش سطح علمی طلاب و برطرف کردن مشکلات آنها دارد.

منبع : هدانا

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com