کد خبر ۳۲۴۲۸ انتشار : ۱ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۲۷
در آستانه هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال

بهترین گلزن صبای قم محروم شد / دهنوی به جمع شاگردان دایی بازگشت‌

بهترین گلزن تیم فوتبال صبای قم بازی هفته سیزدهم این تیم در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور را از دست داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، در شرایطی که صبای قم چند هفته‌ای است به دلیل مصدومیت و محرومیت چند بازیکن کلیدی خود را در دیدارهای مختلف لیگ به همراه ندارد باید برای دیدار هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال نیز بدون حضور بهترین گلزن خود به میدان برود.

سرشناس‌ترین غایبان هفته‌های اخیر صبای قم ابوالقاسم دهنوی و محمدهاشم بیک‌زاده هستند که اولی به دلیل محرومیت سه بازی از همراهی صبای قم دور بود و دومی به دلیل مصدومیت چند مسابقه متوالی نماینده فوتبال قم را از دست داده است.

البته بیک‌زاده به تازگی از کمند مصدومیت رهایی پیدا کرده و به ترکیب اصلی صبای قم در دیدار هفته دوازدهم با تیم ذوب‌آهن اصفهان بازگشت اما ابوالقاسم دهنوی در این دیدار نتوانست صبا را همراهی کند و به همین دلیل حضور وی در دیدار هفته بعد مهم است.

اما مهم‌ترین اتفاق برای صبای قم در آستانه دیدار حساس خارج‌ از خانه هفته سیزدهم بازی‌های فصل جاری لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور محرومیت محمد قاضی بهترین گلزن صبای قم است که به دلیل سه اخطاره شدن نمی‌تواند صبا را همراهی کند.

این در حالی است که تیم فوتبال صبای قم در دیداری خانگی از پانزدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور با ذوب آهن اصفهان به تساوی رسید اما محمد قاضی در این دیدار از بیژن حیدری داور مسابقه کارت زرد گرفت و دیدار صبا در مقابل سیاه‌جامگان را از دست داد.

جدال تیم‌های صبای قم با هدایت علی دایی و ذوب آهن اصفهان با سرمربیگری یحیی گل‌محمدی بدون اینکه گلی داشته باشد عصر بیست و نهمین روز آبان‌ماه در ورزشگاه یادگار امام قم با تساوی به پایان رسید اما قاضی با وجود تلاش‌های فراوان نتوانست برای صبا گلزنی کند.

این بازی بین تیم‌های سوم یعنی ذوب آهن و چهارم جدول یعنی صبای قم انجام شد و شاگردان دایی به دنبال این بودند که با پیروزی بر ذوب‌آهن به رتبه سوم صعود کنند اما فقط به یک امتیاز رسیدند تا همچنان بدون شکست در خانه باشند و با توجه به پیروزی سپاهان و سایپا به مکان ششم بروند.

محمد قاضی که سابقه بازی کردن در تیم‌های فوتبال فولاد خوزستان، ذوب‌آهن اصفهان، پرسپولیس تهران و استقلال تهران را دارد و در مصاف‌های صبا با استقلال‌صنعتی خوزستان، پرسپولیس تهران و فولاد خوزستان گلزنی کرده است در نیمه دوم دیدار صبای قم و ذوب‌آهن اصفهان از هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال از سوی داور مسابقه جریمه شد و یک بازی از همراهی صبا محروم است.

منبع : فارس

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com