کد خبر ۳۸۳۶۰ انتشار : ۱۲ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۵۳
در فصل جدید رقابت‌ مدعیان صعود به لیگ برتر

عاصم‌آبادی سرمربی تیم فوتبال جوانان صبای قم شد

باشگاه فرهنگی ورزشی صبای قم سرمربیگری تیم جوانان صبا در فصل جدید رقابت‌ مدعیان صعود به لیگ برتر فوتبال جوانان باشگاه‌های کشور را به مربی فصل قبل این تیم واگذار کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ،امسال چهارمین فصل متوالی است که تیم فوتبال جوانان صبا به عنوان نماینده فوتبال استان قم در مسابقات لیگ دسته اول فوتبال قهرمانی رده سنی جوانان باشگاه‌های کشور به میدان می‌رود تا مجوز صعود به لیگ برتر را به دست بیاورد.

تیم فوتبال جوانان صبا برخلاف تیم‌های نوجوانان، امید و بزرگسالان صبای قم هنوز حضور در لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور را تجربه نکرده اما امسال با یک کادر فنی جدید و بهره‌گیری از بازیکنان نخبه و مستعد به دنبال این است که با تمام توان به لیگ برتر جوانان ایران برود.

تقریبا چهار سال قبل، تیم فوتبال جوانان صبای قم با کسب مقام قهرمانی رقابت‌های لیگ منطقه‌ای فوتبال جوانان باشگاه‌های کشور موفق به کسب مجوز صعود به بازی‌های لیگ دسته اول فوتبال جوانان قهرمانی ایران شد و امسال چهارمین دوره متوالی است که در لیگ دسته اول حاضر می‌شود.

در سه سال اخیر تیم فوتبال جوانان صبای قم بازی‌های خوبی در لیگ دسته اول فوتبال جوانان باشگاه‌های کشور به نمایش گذاشته اما عملکرد این تیم آنقدر قوی و مطمئن نبوده که با تمام توان به لیگ برتر این رده سنی راه یابد و به همین دلیل همچنان در لیگ دسته اول جوانان حضور دارد.

تیم فوتبال جوانان صبای قم باید از حدود یک ماه دیگر بازی‌های خود را در لیگ جدید آغاز کند، به همین دلیل از سوی مدیریت تیم‌های پایه باشگاه فرهنگی ورزشی صبای قم، اعضای کادر فنی تیم فوتبال جوانان صبای قم برای حضور در فصل جدید مسابقات لیگ دسته اول فوتبال جوانان باشگاه‌های کشور معرفی شدند.

هدایت تیم فوتبال جوانان صبای قم در فصل جدید مسابقات فوتبال باشگاه‌های دسته اول رده سنی جوانان کشور بر عهده داود عاصم‌آبادی خواهد بود، مربی‌ای که سال گذشته نیز در کادر فنی تیم جوانان صبای قم در جمع مدعیان صعود به لیگ برتر حضور داشت و اکنون باید وی را در مسوولیت سرمربیگری جوانان صبا ارزیابی کرد.

این در حالی است که در فصل 1394 لیگ دسته اول فوتبال جوانان ایران محسن صفری سرمربی جوانان صبای قم بود و داود عاصم‌آبادی که یکی از فوتبالیست‌های قدیمی قم به شمار می‌رود به همراه موسی محمدی از مربیان جوان فوتبال استان قم به عنوان مربی در کنار صفری در کادر فنی تیم جوانان صبا حضور داشتند اما اکنون صفری از این تیم جدا شده و عاصم‌آبادی سرمربی جوانان صبا در فصل جدید رقابت مدعیان صعود به لیگ برتر است.

با تشخیص کادر فنی تیم فوتبال جوانان صبای قم، مسعود خسروی از فوتبالیست‌ها و یکی از مهاجمین گلزن موفق استان قم به عنوان مربی از تیم نوجوانان به تیم جوانان صبا پیوسته است، ضمن اینکه سیدجواد طباطبایی و همچنین مجید کمیجانی به عنوان مربی دروازه‌بان‌ها دیگر اعضای کادر فنی صبای قم هستند.

همچنین صفرعلی زنجیرانی به عنوان مسوول تدارکات تیم فوتبال جوانان صبای قم معرفی شده است و اصغر زرگر به عنوان مدیر تیم جوانان صبا در فصل جدید رقابت مدعیان صعود به لیگ برتر فوتبال رده سنی جوانان باشگاه‌های کشور این تیم را همراهی می‌کنند.

تیم فوتبال جوانان صبای قم امسال برای در مسابقات لیگ دسته اول فوتبال جوانان باشگاه‌های کشور نماینده استان قم خواهد بود و برای کسب مجوز صعود به لیگ برتر به مصاف حریفان می‌رود، ضمن اینکه برنامه بازی‌ها و رقبای این تیم نیز از سوی فدراسیون فوتبال مشخص شده است.

منبع: فارس

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com