کد خبر ۴۰۰۰۷ انتشار : ۱۸ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۲۷
مربی تیم فوتبال جوانان صبای قم:

صبای قم با قدرت برای صعود به لیگ برتر جوانان آماده می‌شود

مربی تیم فوتبال جوانان صبای قم گفت: تیم ما با قدرت برای حضور در مرحله بعدی لیگ و کسب مجوز صعود به لیگ برتر فوتبال جوانان باشگاه‌های کشور آماده می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ،مسعود خسروی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، اظهار کرد: قطعا با پیگیری‌هایی که مدیریت باشگاه و سرپرست تیم انجام می‌دهند تیم جوانان صبا به کار خود در مسیر صعود به رقابت‌های لیگ برتر فوتبال جوانان باشگاه‌های کشور ادامه خواهد داد تا نتیجه زحمات‌ خود را بگیریم.

وی ادامه داد: برای این تیم زحمات بسیار زیادی کشیده شده و انصاف نیست که مجموعه تیم جوانان صبا بعد از گرفتن نمره 20 در مرحله مقدماتی مسابقات فصل 96 – 1395 لیگ دسته اول جوانان ایران، به سادگی از حق خود بگذرد و این تیم به حال خود رها شود، این‌ها آینده‌سازان فوتبال قم و کشور هستند و به زودی در سطح اول فوتبال ایران مطرح خواهند شد.

مربی تیم فوتبال جوانان صبای قم اضافه کرد: یقینا سازمان لیگ تیم جوانان صبا را یکی از بهترین‌ تیم‌های مرحله مقدماتی فصل جاری لیگ دسته اول جوانان کشور می‌داند و حق و انصاف این است که چنین تیمی با بازیکنان مستعد و توانمند خود خوب حمایت شود تا سهمیه صعود به لیگ برتر را کسب کند.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به این که حدود 10 روز است که از پایان تمرینات گروهی تیم جوانان صبای قم گذشته و با توجه به مدت زمان باقی مانده تا تعیین تکلیف مسابقات مرحله بعد لیگ دسته اول، برنامه تمرینی تیم کمی با فشار بیشتر پیش‌بینی شده و از تمام اعضای تیم خواسته‌ایم که طبق دستورات کادر فنی آن را اجرا کنند.

خسروی افزود: به زودی برنامه غذایی بازیکنان را نیز آماده می‌کنیم تا مبادا به نسبت فشار تمرینات، بدن آنها دچار آسیب‌دیدگی شود و تیم بتواند بعد از تعطیلات سال جدید با قدرت در مرحله بعدی لیگ دسته اول جوانان ایران به میدان رفته و جواز صعود به مرحله نهایی را کسب کند.

وی با اشاره به برنامه تمرینی این هفته تیم جوانان صبا، عنوان کرد: بازیکنان در روز یکشنبه موظف به انجام 10 دقیقه گرم کردن،‌ 10 دقیقه ریتمیک، هوازی با شدت بالا به تعداد 6 زمان سه دقیقه‌ای با یک دقیقه استراحت بین هر زمان، طناب زدن در سه زمان دو دقیقه‌ای و در بین هر زمان با 6 دقیقه استراحت همراه با کشش کامل، نرم دویدن در مدت پنج دقیقه، سرد کردن، تمرین شکم، شنا و فیله بوده‌اند.

مربی تیم فوتبال جوانان صبای قم اضافه کرد: برای روزهای دوشنبه و سه‌شنبه نیز برنامه تمرینی تیم در اختیار بازیکنان قرار گرفته است و در روز چهارشنبه هفته جاری به اعضای تیم استراحت داده‌ایم و امیدوارم در مجموع شرایط به گونه‌ای پیش برود که تیم جوانان صبا به حق خود که مجوز صعود به لیگ برتر است برسد.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com