کد خبر ۳۲۴۵۲ انتشار : ۱ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۲۳:۰۹
انتقاد رئیس کمیسیون حمل و نقل شورای شهر قم از وضعیت مینی بوس ها؛

شبکه مینی بوسرانی به عنوان تغذیه کننده خطوط اصلی در قم ضعف شدیدی دارد

رئیس کمیسیون حمل‌ونقل شورای شهر قم بابیان این‌که مردم از خدمات سازمان اتوبوس‌رانی رضایت دارند، گفت: برخلاف شبکه اتوبوس‌رانی، شبکه مینی بوسرانی به عنوان تغذیه‌کننده خطوط اصلی ضعف شدیدی دارد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، عباس ذاکریان با اشاره به گذشت بیش از 2 ماه از اجرای طرح تحول اتوبوس‌رانی، اظهار داشت: بعد از اجرای این طرح در کمیسیون حمل‌ونقل چند جلسه با حضور مسئولان مربوطه برگزار شد و در مورد برخی از محورهای مهم نیز تصمیم‌گیری شد.

وی افزود: در این جلسات بر اساس بازدیدهای انجام‌شده و نظرات دریافت شده نواقص موردبررسی قرار می‌گیرند و تذکرات لازم نیز داده می‌شود.

ذاکریان تأکید کرد: نواقص بسیاری در طول این 2 ماه برطرف شده است مرتب موضوعات بررسی می‌شود و بازخوردهای لازم نیز از سوی مردم به سامانه 137 و یا به صورت حضوری در شهرداری یا شورای شهر دریافت می‌شود.

رئیس کمیسیون حمل‌ونقل و خدمات شهری شورای اسلامی شهر قم تصریح کرد: روند اجرای طرح چندان قابل‌انعطاف نبود که ایرادات و انتقادات شنیده شود و بررسی شود اما با این حال نظرسنجی‌ها نشان از رضایت مردم دارد.

 وی با انتقاد از وضعیت شبکه مینی بوسرانی در قم، ابراز داشت: در حال حاضر ایراد اصلی روی خطوط مینی بوسرانی است که به عنوان تغذیه‌کننده خطوط اصلی نیز شناخته می‌شود، ما در این زمینه ضعف شدیدی داریم و هنوز شبکه مینی بوسرانی نظم خاصی ندارد.

ذاکریان خاطرنشان ساخت: مینی‌بوس‌ها به صورت منظم در ایستگاه‌ها حضور پیدا نمی‌کنند و حتی در برخی از مسیرها نیز نمی‌روند البته نظارت مناسبی نیز انجام نمی‌شود ولی در تلاش هستیم این وضعیت را بهتر کنیم و اگر این مشکل برطرف شود پوشش شبکه حمل‌ونقل عمومی اتوبوس‌رانی و تاکسیرانی نسبت به گذشته بهبود چشم‌گیری می‌یابد.

منبع : قم فردا

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com