کد خبر ۳۸۷۱۷ انتشار : ۹ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۰۱
معاون خدمات شهری و امور اجتماعی شهردار قم خبر داد

ارسال اتوبوس‌های شهرداری قم به مهران برای خدمات‌رسانی به زائرین اربعین

معاون خدمات شهری و امور اجتماعی شهردار قم گفت: تعدادی از اتوبوس‌های شهرداری برای خدمات‌رسانی به زائرین اربعین به شهر مهران ارسال می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم (قم نا) ،سید‌امیر سامع  در جلسه کمیته فرهنگی ستاد اربعین استان که در تالار امام جواد(ع) استانداری برگزار شد، با اشاره به آمادگی شهرداری قم برای مراسم اربعین اظهار کرد: شهرداری امسال همچون سال‌های گذشته برای برگزاری مراسم اربعین در قم آمادگی دارد و هشت ستاد اجرایی در مناطقی همچون اطراف حرم حضرت معصومه(س) و مسجد جمکران در این ایام ایجاد خواهد شد.

وی ادامه داد: همچنین شهرداری برای آماده کردن فضای شهری برای مراسم اربعین اقداماتی همچون سیاه‌پوش کردن شهر را برنامه‌ریزی کرده است، سه هزار نیروی اجرایی در مراسم اربعین قم با 300 دستگاه حضور خواهند داشت و هماهنگی‌های لازم برای اعطای مجوز به ایستگاه‌های صلواتی در اربعین صورت گرفته است.

معاون خدمات شهری و امور اجتماعی شهردار قم افزود: شهرداری مسؤولیت نظافت، ایمنی و فضاسازی فرهنگی 100 عمود در مسیر نجف به کربلا را به عهده گرفته است که در این عمود‌ها موکب آستان مقدس حضرت معصومه(س) و موکب مسجد جمکران مستقر هستند، برای نظافت این عمود‌ها از 30 نیروی اجرایی شهرداری قم و بیش از 100 نیروی داوطلب دانشجو کمک خواهیم گرفت.

سامع با اشاره به اقدامات شهرداری قم در خصوص زیارت اربعین تصریح کرد: تعدادی از اتوبوس‌های شهرداری برای خدمات‌رسانی به زائرین به شهر مهران ارسال می‌شود و شهرداری آماده خدمت‌رسانی به زائرین اربعین در شهر قم است.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com