کد خبر ۳۲۴۵۷ انتشار : ۲ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۲۲
ایت الله حسینی بوشهری گفتند :

مدیر حوزه های علمیه: نقش مردم در برگزاری مراسم اربعین حفظ شود

مدیر حوزه های علمیه، بر ضرروت حفظ مردمی بودن مراسم اربعین تا آخرین لحظه و برنامه ریزی برای هر چه بهتر برگزار شدن آن در موضوع های مختلف تاکید کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از مرکز خبر حوزه، آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری عصر یکشنبه در دیدار اعضای ستاد مردمی موکب حضرت فاطمه معصومه(س) در اربعین، با بیان اینکه خدمت به زائران در اربعین از لحاظ سنگینی قابل توصیف نیست، افزود: خدمت رسانی به زائران حضرت اباعبد الله(ع) توفیق، عنایت و لطفی است که خدای متعال در حق شما انجام داده است.
وی با اشاره به اینکه امام حسین(ع) به زائران و حتی نام و اسم پدر زائران توجه و عنایت ویژه ای دارد، اظهار داشت: این بیان نورانی معصومین(ع) و به خصوص امام صادق(ع) است که اینگونه به زائران خود نگاه می کنند.
وی با بیان اینکه خدمت رسانی، نباید به صرف یک غذا و امکانات اولیه مانند برپا کردن چادر و موکب ها ختم شود، اظهار داشت: باید طوری خدمت رسانی کرد که همه زائران ایرانی حتی عراقی ها استفاده خاص از این زمان را ببرند.
آیت الله حسینی بوشهری با اشاره به اینکه کار امام حسین(ع) مافوق کار بشری است، اظهار داشت: خدمت به این دستگاه، برکات زیادی را شامل انسان خواهد کرد به طوری که آثار این خدمت حتی در زندگی خدمتگذاران به خوبی نمود پیدا خواهد کرد .

منبع : ایرنا

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com