کد خبر ۳۲۴۹۰ انتشار : ۴ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۳۴
مشاور نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران:

مقابله با توطئه نفوذ دشمنان نیازمند آگاهی و بصیرت است

مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت: شناخت و مقابله با مسیر تحریف انقلاب اسلامی و توطئه نفوذ دشمنان در کشورمان، نیازمند هوشیاری و بصیرت است، به ویژه بسیجیان و روحانیان باید در این جهت بسیار توجه داشته باشند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، حجت الاسلام والمسلمین «حیدر مصلحی» سه شنبه شب در همایش منادیان معروف در سالن همایش های مدرسه علمیه دارالشفاء قم افزود: انقلاب اسلامی در مسیر بالنده خود با توطئه ها و فتنه های بسیاری از سوی دشمنان مواجه است و ما باید با آنها مقابله کنیم تا این انقلاب در صراط مستقیمی که قرار گرفته بماند تا به ظهور حضرت ولیعصر(عج) متصل شود.
وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی همواره در برابر توطئه های دشمنان به خوبی موضع گرفته و مسائل را برای مردم و مسوولان تبیین و تشریح نموده اند، فرمایشات ایشان در روز 14 خرداد درباره راه و آرمانهای امام راحل(ره) را مورد توجه قرار داد و گفت: امروز دشمنان انقلاب با سرمایه گذاری عظیمی که انجام داده اند، می خواهند راه امام راحل را تحریف کنند.
وزیر سابق اطلاعات با اشاره به ویژگی های اسلام ناب محمدی(ص) و اسلام آمریکایی از دیدگاه امام راحل(ره) خاطرنشان کرد: در جنگ نرم دشمنان باید حواسمان بسیار جمع باشد تا آنها حقایق و واقعیت ها را برای ما وارونه جلوه ندهند و خدایی ناکرده ما را از مسیر ولایت فقیه دور نکنند.
وی با اشاره به توطئه ها و فتنه های یهودیان در صدر اسلام، گفت: آنها پس از رحلت پیامبر اکرم(ص) جمعیت مسلمانان را مورد ارزیابی قرار داده و بنی امیه را برای ضربه زدن به اسلام برگزیدند و بر روی آنها سرمایه گذاری کردند، پس از جنگ تحمیلی نیز دشمنان به دنبال شناسایی افرادی هستند که به نظام مقدس جمهوری اسلامی خدشه ای بزنند و اسلام ابوسفیانی را ترویج کنند.
مصلحی با بیان اینکه انقلاب اسلامی به الگویی برای گروههای جهادی در منطقه و مسلمانان آزادیخواه تبدیل شده است، به تلاش دشمنان برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی از درون اشاره کرد و گفت: پس از شکل گیری بیداری اسلامی، آمریکایی ها که نتوانسته بودند این حرکت را پیش بینی کنند، به دنبال از بین بردن و سوءاستفاده از آن بودند که مساله سوریه را بوجود آوردند که پس از آن حزب الله و انقلاب اسلامی را از میان بردارند.
وی با بیان اینکه مستکبران غربی از هر مساله ای برای پیشبرد اهداف شوم خود در منطقه استفاده کرده و برای جهت دهی به حرکات مسلمانان بر روی نخبگان جامعه سرمایه گذاری می کنند، اظهار داشت: در قضیه سوریه کشورهای غربی و عربی با صرف میلیاردها دلار هزینه می خواستند بشار اسد از قدرت کنار برود، اما رهبر انقلاب بر حفظ بشار تاکید کردند و امروز سخن و خواست ایشان عملی شده است.
مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران یکی دیگر از توطئه های دشمنان را تلاش برای توسعه مفهوم اعتدال در جهان اسلام عنوان کرد و افزود: بر اساس نص صریح قرآن کریم ما نباید یهود و نصارا را به عنوان اولیای خود قرار دهیم و ترس و واهمه ای از آنها داشته باشیم، بلکه باید در برابر مستکبران ایستادگی و مقاومت کنیم.

منبع : ایرنا

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com