کد خبر ۳۲۵۱۱ انتشار : ۵ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۳۲
رئیس قرارگاه فرهنگی عمار:

شکست اسراییل در حال تبدیل به یک باور است

رئیس قرارگاه فرهنگی عمار گفت: امروز شکست اسراییل در حال تبدیل به یک باور است اما دشمنان با تمام قوا به میدان آمده اند تا این باور را بشکنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، مهدی طائب عصر چهارشنبه در همایش بزرگ بسیجیان شهرداری قم گفت: باید توجه کرد که چقدر تحولات غرب آسیا طبیعی و چقدر ساختگی است و ریشه در کجا دارد.
رئیس قرارگاه فرهنگی عمار اضافه کرد: عاشورای زنده این است که ببینیم امروز امام زمان ما «هَل مِن ناصر» دارد یا ندارد.
وی گفت: امام خمینی(ره) برچیدن بساط سلطنت از ایران، تشکیل جمهوری اسلامی ایران و نیز سپردن این پرچم به دست صاحب اصلی آن یعنی حضرت ولی عصر(عج) را از هدف های این انقلاب می دانستند که دو نکته نخست، مقدمه کار سوم است.
طائب به ناامنی خانه خدا در مکه اشاره کرد و گفت: هنگامی که «یا بقیه الله عجل علی ظهورک» می گوییم باید کنار خانه خدا را امن و برای تحقق این امر باید اسراییل را محو کرد.
وی به انفجارهای اخیر پاریس در کشور فرانسه اشاره کرد و گفت: آیا داعشی در آنجا بود یا اینکه این مساله را دستگاه امنیتی فرانسه ایجاد کرد که اسلام هراسی را که در آنجا کمرنگ شده بود افزایش دهند؟
طائب افزود: هم آمریکایی ها و هم اروپایی ها انگیزه مبارزه با اسلام را از دست داده اند و با این کار می خواستند میزان اسلام هراسی را در غرب افزایش دهند.
وی یکی از هدف های داعش را ایجاد اسلام هراسی دانست و گفت: جرم و جنایتی که اینها در سوریه و عراق انجام دادند چند بُعدی است و یک بُعد آن این است که جنگی را بین جهان مسیحیت و اسلام ایجاد کنند. از این رو، در حق مسیحیان سوریه و ایزدی های عراق که مسیحی اند جنایت کردند.
رئیس قرارگاه فرهنگی عمار گفت: امروز این تحول ها برای این در منطقه رخ می دهد که داریم به آن هدف امام راحل(ره) که نابودی اسراییل است، نزدیک می شویم.
وی خاطرنشان کرد: یکی از مسائلی که ما را تهدید می کند این است که هدف را فراموش کنیم و یادمان برود کجا باید برویم.
رئیس قرارگاه فرهنگی عمار افزود: خطر دیگر این است که دشمن را گم کنیم و اینکه دشمن چه کسی است؟
وی گفت: خدا فرصت هایی را مانند ورود روسیه به مساله سوریه ایجاد کرده و غرب به طور کلی درمانده شده است و دیروز غلط ترین کار را انجام دادند و هواپیمای روسیه را سرنگون کردند.
رئیس قرارگاه فرهنگی عمار افزود: وقتی پوتین رئیس جمهوری روسیه، به ایران آمد اینها دیدند صحنه بین الملل در حال تحول است. بنابراین آمدن پوتین به ایران را از صدر خبرها برداشتند و اینکه ترکیه هواپیمای روسیه را زده است، صدر خبرها گذاشتند. وی گفت: فرصت دوم یمن است که گلوی عربستان را در حساس ترین نقطه یعنی تنگه باب المندب گرفته است و هر چه تلاش کرده اند نتوانسته اند این تنگه را از یمنی ها بگیرند.
رئیس قرارگاه فرهنگی عمار گفت: ارزان شدن نفت اگر چه برای ما تیغ است اما ما می توانیم تحمل کنیم چون تجربه داریم اما این تیغ دارد گردن عربستان را می برد و آنها نمی توانند تحمل کنند.
وی با بیان اینکه عربستان در این جنگ به بیچارگی رسیده است، گفت: نمی دانند چه کار کنند. اگر نفت را گران کنند اوضاع ما خوب می شود و اگر ارزان نگه دارند خود متضرر می شوند.
به گفته او، تحولات منطقه اگر با مقاومت، پایداری، ایستادگی و تحمل داخلی ما همراه شود جوانان ما شهد پیروزی را خواهند چشید و پیروزی از نگاه امام (ره)، رساندن این پرچم به دست صاحب اصلی آن است.
سرهنگ مهدی بولحسنی مسئول سازمان بسیج کارمندان استان قم در حاشیه این همایش در گفت وگو با ایرنا از غبارروبی مزار شهیدان گلزار شهدای علی ابن جعفر(ع) در عصر پنجشنبه (فردا) خبر داد و گفت: دیدار با خانواده های بزرگوار شهید استان قم نیز در روز شنبه آینده (هفتم آذرماه) انجام می شود.
این همایش با حضور سیدمرتضی سقاییان نژاد شهردار قم و بیش از 300 نفر از بسیجیان مناطق هشت گانه شهرداری، شهرداران و رئیسان سازمان های تابعه شهرداری قم به مناسبت هفته بسیج از سوی سازمان بسیج کارمندان استان و بسیج شهرداری قم برگزار شد.
بیست و نهم آبان تا پنجم آذرماه به عنوان هفته بسیج نامگذاری شده و آخرین روز آن سالروز تشکیل بسیج مستضعفان به فرمان امام خمینی(ره) در سال 1358 است.

منبع : تیتریک

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com