کد خبر ۲۹۲۹۱ انتشار : ۲۱ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۵۳
حجت‌الاسلام طائب عنوان کرد

کم طاقتی دولت در برابر منتقدین هسته‌ای

رئیس قرارگاه عمار با انتقاد از رویه دولت و به ویژه وزارت ارشاد در مقابل رسانه‌های منتقد برجام گفت: در حالی که دولتمردان مدام دم از انتقاد پذیری می‌زنند در عمل در مقابل انتقادات بسیار کم طاقت هستند.

به گزارش قم نا ، حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی طائب با انتقاد از رویه دولت و به ویژه وزارت ارشاد در بستن فضای نقد و تذکر دادن به رسانه‌های منتقد برجام مانند روزنامه کیهان گفت: غالبا میان ادعاها و عمل دولت‌ها تفاوت وجود دارد و در دولت یازدهم نیز در حالی که داعیه نقدپذیری به طور جدی باب است اما در عمل شاهد هستیم که دولت در مقابل انتقادات هسته‌ای کم طاقت است.

وی با اشاره به عملکرد وزارت ارشاد در مواجهه با رسانه‌های منتقد برجام افزود: خود آقای جنتی نیز خیلی سعی دارد که نشان دهد نقد پذیر است اما در عمل گفتمان دیگری را دنبال می‌کند و ما انتظار داریم در آینده در این نوع از رفتارها تغییر جدی صورت پذیرد.

رئیس قرارگاه عمار با اشاره به برخی اظهار نظرها که کشاندن نقد برجام به فضای افکار عمومی را فاقد وجاهت می‌دانند گفت: ما چیزی برای پنهان کردن از مردم نداریم و اگر نقدهای منصفانه و مبتنی بر متن برجام باشد نه تنها هیچ آسیبی برای کشور در پی ندارد بلکه می‌تواند برای نمایندگان مجلس به عنوان ناظرین این توافق مفید نیز باشد.

منبع : فارس 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com