کد خبر ۳۲۵۱۶ انتشار : ۷ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۳۰

اجلاس سراسری مدیران حوزه خواهران در قم آغاز شد

دوازدهمین اجلاس سراسری مدیران واحدهای آموزشی تربیتی حوزه های علمیه خواهران، صبح امروز با حضور آیت الله العظمی سبحانی برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، در ابتدای این مراسم که در مجتمع فرهنگی یاوران حضرت مهدی(عج) جمکران برگزار شد، حجت الاسلام والمسلمین ابراهیمیان، معاون ارتباطات حوزه علمیه خواهران، گفت: برنامه های این همایش با محوریت و شعار تربیت و تبلیغ مدار رسالت حوزه برگزار می شود غ این برنامه ها، شامل افتتاحیه است که در این مراسم آیت الله العظمی سبحانی و در مراسم پایانی دکتر لاریجانی به سخنرانی می پردازند.

وی تصریح کرد: امروز تا فردا صبح ، برنامه های معاونت فرهنگی اجرا می شود و کارگروه های تخصصی کمیسیون های 9 گانه این اجلاس آغاز به کار می کنند.

وی خاطرنشان کرد: این کارگاه ها شامل؛ آموزش تربیت محور، تکنولوژی تبلیغ، تبلیغ مکتوب، تبلیغ مجازی، مدیریت فرهنگی و تبلیغی، آموزش و تبلیغ، پژوهش و تبلیغ، مشاوره و پژوهش تربیت محور است.

معاون ارتباطات حوزه علمیه خواهران گفت: معاونت ها و روسای مراکز نیز در این دو روز برنامه های خود را پیرامون ارایه اطلاعات مورد نظر ارجا می کنند و فعالیت های مدیریت ها را بازگویی و تبیین می نمایند.

منبع : حوزه

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com