کد خبر ۳۵۶۷۹ انتشار : ۲۷ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۲۹
با اشاره به بيانات رهبري،

آيت الله خاتمي: نهادهای مربوط به حوزه برای مقابله با «انقلابی زدایی» در حوزه برنامه ریزی کنند

آيت الله خاتمي گفت: نهادهای مربوط به حوزه از جمله شورای عالی حوزه‌های علمیه، مرکز مدیریت، حوزه علمیه قم، جامعه مدرسین و دیگر نهادهای تاثیرگذار حوزه این هشدار را جدی بگیرند و برای مقابله با «انقلابی زدایی» در حوزه برنامه ریزی کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از مرکز خبر حوزه، آیت‌الله سید احمد خاتمی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با اعضای مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه و تاکید معظم‌له بر انقلابی ماندن حوزه اظهار کرد: انقلابی بودن شاخص افتخار حوزه‌های علمیه به خصوص حوزه علمیه قم است.

عضو شورای عالی حوزه‌های علمیه با بیان اینکه حوزه علمیه قم، انقلاب را به کشور صادر کرد تصریح کرد: اگر چه دیگر اقشار همچون دانشگاهیان عزیز نیز در این عرصه تاثیرگذار بودند، اما کلیدی‌ترین نقش را مرجعیت و حوزه علمیه و به معنای عام روحانیت در این عرصه ایفا کرد.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم افزود: روشن بود کسانی برای ضربه زدن به انقلاب نمی‌خواهند آن شور و حماسه باقی بماند.

آیت‌الله خاتمی با بیان اینکه برخی‌ها تلاش زیادی کردند که حوزه از انقلاب فاصله بگیرد، بیان کرد: الحمدالله می‌توان تاکید کرد که تلاش این افراد و گروه‌ها، تا حدود زیادی ناموفق و ناکام بوده است.

عضو هیئت رئیسه خبرگان رهبری با اشاره به هشدار رهبر معظم انقلاب خاطرنشان کرد: این هشدار رهبری می طلبد که نهادهای مربوط به حوزه از جمله شورای عالی حوزه‌های علمیه، مرکز مدیریت، حوزه علمیه قم، جامعه مدرسین و دیگر نهادهای تاثیرگذار حوزه این هشدار را جدی بگیرند و برای مقابله با «انقلابی زدایی» در حوزه برنامه ریزی کنند.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com