کد خبر ۳۲۵۴۵ انتشار : ۷ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۲۹
مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری قم خبر داد

شناسایی ۳۰ هزار تابلوی صنوف در قم

مدیرعامل سازمان زیباسازی و احیای بافت شهرداری قم با اشاره به آغاز توزیع قبوض ممیزی تابلوهای تبلیغاتی و صنوف گفت: تاکنون ۳۰ هزار تابلوی صنوف در قم شناسایی شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از روابط عمومی شهرداری قم،‌ اسماعیل فتحی با اشاره به توزیع قبوض ممیزی تابلوهای تبلیغاتی اظهار کرد: سازمان زیباسازی امسال ممیزی تابلوهای صنوف را انجام داد و در راستای اجرای ممیزی، اطلاعات جمع‌آوری شده و در این خصوص قبوضی نیز تهیه و توزیع شده است.

وی خاطرنشان کرد: این قبوض با قیمت منطقه‌ای و عکس ارسال می‌شود و صاحبان صنوف باید براساس شماره واریز، در خصوص پرداخت عوارض به وسیله کارت‌خوان یا از طریق شعب بانک ملی نسبت به پرداخت اقدام کنند و نیازی به مراجعه حضوری به سازمان نیست.

مدیرعامل سازمان زیباسازی و احیای بافت شهرداری قم با بیان اینکه ممیزی در حال انجام است، ادامه داد: تاکنون 30 هزار تابلوی صنوف شناسایی شده است.

وی در ادامه از ممنوعیت نصب تابلوهای LED و تابلوهای عمود بر شارع خبر داد و تصریح کرد: این تابلوها باید از سطح شهر جمع‌آوری شود.

فتحی خاطرنشان کرد: قوانین و طرح‌های این سازمان به صورت فاز به فاز اجرا می‌شود؛ جمع‌آوری تابلوهای عمود بر شارع از دو سال گذشته آغاز شده و بر همین اساس تابلوها مرحله به مرحله جمع‌آوری می‌شود.

این مسئول یادآور شد: در آیین‌نامه جدید که برای سال 95 پیش‌بینی می‌شود ممنوعیت‌ها بیشتر شده و امسال اطلاعات ممیزی تابلوها به صورت مدون‌تر و جامع‌تر جمع‌آوری شده است.

وی خاطرنشان کرد: توزیع قبوض یک هفته به صورت آزمایشی انجام شده و پس از اربعین به طور کامل شروع می‌شود؛ صاحبان صنوف 25 روز برای پرداخت عوارض مهلت دارند و از مردم تقاضا داریم، همکاری لازم را در راستای اجرای این طرح داشته باشند.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com