کد خبر ۳۰۶۵۹ انتشار : ۳۰ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۵۵
مدیرعامل ‌زیباسازی شهرداری قم خبر داد

نصب المان و رنگ‌آمیزی دیوار مدارس قم به‌مناسبت آغاز سال تحصیلی‌

مدیرعامل ‌زیباسازی شهرداری قم گفت: به مناسبت استقبال از سال جدید تحصیلی و بازگشایی مدارس سازمان زیباسازی شهرداری قم اقدام به نصب المان و نقاشی و رنگ‌آمیزی در برخی مدارس سطح شهر کرده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، اسماعیل فتحی با اشاره به اینکه سازمان زیباسازی شهردای قم به مناسبت بازگشایی مدارس و آغاز سال تحصیلی جدید اقدام به نصب المان و رنگ‌آمیزی دیوار مدارس کرده است، اظهار داشت: این سازمان به مناسبت بازگشایی مدارس و در راستای ایجاد شور و نشاط در بین دانش‌آموزان و تلطیف ورودی فضاهای آموزشی دانش‌آموزان اقدام به نصب المان و نقاشی و رنگ‌آمیزی مدارس ابتدایی، راهنمایی و تعدادی از مدارس استثنایی سطح شهر کرده است.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری قم افزود: در این طرح المان‌ها بصورت مداد و جامدادی طراحی شده است و نیز 2 هزار متر از دیوارهای مدارس قم به مناسبت بازگشایی مدارس در حال نقاشی و رنگ‌آمیزی است.

وی خاطر نشان کرد: این نقاشی‌ها منطبق با آداب، سنن و فرهنگ دینی است و شور و اشتیاق دانش‌آموزان را دوچندان می‌کند و در روحیه آن‌ها برای علاقه بیشتر به مدرسه تاثیر مهمی دارد.

فتحی عنوان کرد: با توجه به اینکه دیوار برخی از مدارس احتیاج به زیرسازی داشت، ابتدا دیوارهای برخی از مدارس جهت حفظ کیفیت و ماندگاری بیشتر نقاشی‌های دیواری قبل از اجرا یک لایه پرایمر مرغوب جهت جلوگیری از پوسته شدن رنگ و دوام آن روی دیوار اجرا گردیده و سپس نقاشی دیواری بر روی آن‌ها صورت گرفته است.

منبع : تسنیم 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com