کد خبر ۳۲۷۷۵ انتشار : ۱۶ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۲۶
طی 48 ساعت گذشته صورت گرفت

اطفای 12 حریق در قم

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم از وقوع 12 مورد حریق در قم طی 48 ساعت گذشته خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، عباس جعفری با اشاره به عملکرد این سازمان طی 48 ساعت گذشته گفت: در این مدت 34 مورد عملیات مختلف توسط آتش‌نشانان قمی انجام شده است.

وی در تشریح جزئیات این ماموریت‌ها افزود: در این مدت چهار مورد حریق ضایعات، هشت مورد حریق، دو مورد نجات و 20 مورد ایمن‌سازی صورت گرفته است.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم با اعلام وقوع 12 مورد حریق در این مدت اضافه کرد: چهار مورد از این ماموریت‌ها مربوط به حریق ضایعات بوده است.

جعفری ادامه داد: سه مورد حریق ضایعات در روز شنبه و یک مورد دیگر نیز در روز یکشنبه ثبت شده است.

وی در خصوص عملیات ایمن‌سازی تصریح کرد: پنج مورد ایمن‌سازی در روز شنبه و 15 مورد دیگر به روز یکشنبه اختصاص داشت.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم خاطرنشان کرد: برخورد دو دستگاه پژو و مجروح شدن دو نفر، یک مورد نشت بنزین خودرو، دو مورد بازگشایی درب خودرو و یک مورد صید حیوانات موذی ماموریت‌های ایمن‌سازی در روز شنبه را شامل می‌شد.

جعفری افزود: ماموریت‌های ایمن‌سازی در روز یکشنبه نیز شامل یک مورد برخورد تریلی با پل، 6 مورد بازگشایی درب خودرو، دو مورد صید حیوانات موذی، یک مورد تصادف منجر به واژگونی تانکر حمل گازوئیل، دو مورد قطع آژیر خودرو، یک مورد احتمال نشست منزل، یک مورد بازگشایی درب منزل و یک مورد احتمال نشست ساختمان بود.

وی در خصوص عملیات نجات اظهار کرد: دو مورد ماموریت در این مدت انجام شد که شامل یک مورد محبوسی در سرویس بهداشتی و یک مورد محبوسی کودک داخل اتاق بود.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم با اشاره به وقوع هشت مورد حریق در این مدت اضافه کرد: دو مورد حریق در روز شنبه و 6 مورد دیگر نیز در روز یکشنبه به وقوع پیوسته است.

جعفری یک مورد حریق منزل متروکه و یک مورد حریق خودرو را از جمله ماموریت‌های روز شنبه در زمینه حریق دانست و گفت: یک مورد حریق منزل، یک مورد حریق انبار دستمال کاغذی، یک مورد حریق مغازه، یک مورد حریق خواربارفروشی، یک مورد حریق نجاری و یک مورد حریق کنتور برق نیز در روز یکشنبه اتفاق افتاده است.

منبع : فارس 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com