کد خبر ۳۱۳۷۳ انتشار : ۲۱ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۵۴
مدیر تیم‌های پایه باشگاه فرهنگی ورزشی صبای قم خبر داد

تست‌گیری از 270 بازیکن برای حضور پرقدرت صبا در لیگ برتر فوتبال

مدیر تیم‌های پایه باشگاه فرهنگی ورزشی صبای قم گفت: کادر فنی ما برای حضور پرقدرت در لیگ برتر فوتبال از حدود 270 بازیکن تست‌گیری کرده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، احمد غلامی اظهار کرد: تیم امید صبای قم فصل گذشته با درخشش در رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال امید باشگاه‌های کشور توانست مجوز صعود به لیگ برتر فوتبال امید ایران برای سال جاری را به دست بیاورد.

وی ادامه داد: امسال ما به غیر از تیم فوتبال نوجوانان صبا، تیم امید صبای قم را نیز در مسابقات لیگ برتر فوتبال امید باشگاه‌های کشور داریم و البته تیم رده سنی جوانان صبای قم در لیگ دسته اول باشگاه‌های ایران برای صعود به لیگ برتر به میدان خواهد رفت.

مدیر تیم‌های پایه باشگاه فرهنگی ورزشی صبای قم اضافه کرد: حضور در این سطح از رقابت‌های فوتبال باشگاهی کشور یعنی لیگ برتر برای هر استانی امکان‌پذیر نیست، اما این ظرفیت غنی و توانمندی بالای فوتبال قم را نشان می‌دهد که ما در لیگ برتر هستیم.

وی یاد آور شد: همه جای دنیا به تیم‌های پایه به عنوان یک معدن استعدادیابی برای پشتوانه‌سازی ورزش قهرمانی و تیم رده سنی بزرگسالان یک رشته نگاه می‌کنند، متاسفانه هنوز در کشور ما این مهم به خوبی جای خود را باز نکرده و چندان توجهی به تیم‌های پایه صورت نمی‌گیرد.

غلامی بیان کرد: عمده مشکل ما برای خدمات‌رسانی مطلوب به تیم‌های پایه باشگاه فرهنگی ورزشی صبای قم نداشتن یک زمین چمن اختصاصی برای فعالیت تمرینی و مسابقات تیم‌ها است، ما به دلیل اینکه زمین نداریم، باید با خواسته‌های بخش خصوصی که صاحب زمین‌های فوتبال قم محسوب می‌شوند، کنار بیاییم.

وی تصریح کرد: به دلیل اینکه مستاجر یا همان بخش خصوصی اداره‌کننده زمین چمن مصنوعی مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم به ما وقت کافی و مورد نیاز برای برگزاری تمرینات تیم‌ها را نمی‌دهد، به اجبار از وقت تمرین تیم‌ها کم کرده‌ایم تا مشکلی پیش نیاید.

مدیر تیم‌های پایه باشگاه فرهنگی ورزشی صبای قم عنوان کرد: با این حال دست از کار نکشیده‌ایم و امسال برای اینکه تیم امید صبای قم در مسابقات لیگ برتر فوتبال امید باشگاه‌های کشور حضور پرقدرتی داشته باشد از حدود 270 بازیکن تست‌گیری کرده‌ایم.

وی با تقدیر از تلاش‌های کادر فنی تیم امید صبای قم و دیگر تیم‌های زیر مجموعه این باشگاه، عنوان کرد: نکته جالب توجه این است که نزدیک به 35 نفر از بازیکنان شرکت‌کننده در تست‌گیری ما از استان قم بودند و بیشتر آنها از خارج قم در تست‌گیری حضور پیدا کرده بودند.

غلامی بیان کرد: کادر فنی تیم امید صبای قم در فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر فوتبال امید باشگاه‌های کشور یک کادر کاملا بومی است، بازی‌های تیم امید از روز بیست و پنجم مهر ماه با مصاف خارج از خانه صبای قم با امید فجر شهید سپاسی شیراز آغاز می‌شود و امیدوارم حضور موفقی در لیگ برتر امسال داشته باشیم.

وی در پایان اظهار کرد: تا آنجایی که می‌دانم امسال استاندار قم به عنوان رئیس مجمع باشگاه صبا تاکید زیادی بر توجه به تیم‌های پایه باشگاه صبا کرده‌اند و این مهم را در حمایت خوب سرپرست باشگاه صبا از تیم‌های پایه مشاهده می‌کنیم و امیدوارم که تداوم داشته باشد.

منبع : فارس 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com