کد خبر ۳۶۰۳۰ انتشار : ۲۱ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۳۵
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قم:

همکاری دستگاه‌های امدادی موجب کاهش تلفات انسانی در تصادفات جاده‌ای شد

مدیرعامل جمعیت هلال احمر قم گفت: همکاری مناسب دستگاه‌های امدادی در ایام تعطیلات سال نو در قم موجب کاهش تلفات انسانی در تصادفات جاده‌ای نسبت به مدت مشابه سال قبل شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ،به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم، محمد گل‌فشان با اشاره به اجرای طرح‌های نوروزی جمعیت هلال احمر در استان قم اظهار کرد: از شاخص‌های مثبت امسال پایین بودن درصد تصادفات و تلفات انسانی است که یکی از علت‌های آن عملکرد بهتر دستگاه‌های مختلف امداد رسان از جمله هلال احمر بود.

وی بیان کرد: یکی از مقوله‌هایی که حوادث را در هنگام رانندگی کاهش می‌دهد داشتن آرامش است بنابراین لازم است رانندگان در هنگام رانندگی استراحت کافی داشته باشند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان قم ادامه داد: بحث آموزش و بازآموزی مباحث برای نیروهای هلال احمر استان امسال قبل از فرا رسیدن ایام نوروز جدی‌تر از سال‌های گذشته دنبال شد و اکیپ‌ها از نظر تجهیزات و امکانات نسبت به سال قبل وضعیت بهتری داشتند.

گل‌فشان با اشاره به اینکه اتوبوس آمبولانس و سایر امکانات به بهترین نحو مورد استفاده قرار گرفت و به ارائه خدمات پرداخت گفت: با توجه به بازخوردهای سال قبل سعی کردیم امکانات خود را به نحوی مستقر کنیم که شهروندان بتوانند استفاده بهتری داشته باشند.

وی با بیان اینکه همکاری مناسبی با نیروی انتظامی داشتیم که لازم است این روند ادامه داشته باشد افزود: مراکز خود را در مکان‌هایی همچون عوارضی قم - تهران به صورت تلفیقی با نیروی انتظامی برقرار کردیم که مورد رضایت مردم قرار گرفت.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر قم با اشاره به اینکه ستاد تسهیلات زائران امسال بهتر از سال قبل بود و اگر این کار ادامه پیدا کند و توسعه یابد شاهد بازخورهای بهتری خواهیم بود گفت: یکی از نکات مثبت آن این بود که فعالیت‌ها به یک نهاد خاص به صورت گزینشی داده نشده بود و همه نهادها در آن مسئول بودند.

گل‌فشان با اشاره به اینکه برقراری ارتباط با مسئولان در حوزه‌های مختلف و انعکاس اخبار با سرعت و دقت بیشتر از ویژگی‌های مثبت اطلاع رسانی امسال ستاد تسهیلات زائران بود افزود: نیاز است راجع به عملکرد، یک تحقیق میدانی و کارشناسی در سطح جامعه انجام شود تا در آینده شاهد رضایت مندی بیشتر زائران و مسافران از فعالیت‌های ستاد تسهیلات باشیم.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com