کد خبر ۳۲۶۷۳ انتشار : ۱۱ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۰۰
رییس سازمان صنعت قم بیان کرد :

رفع موانع تولید نیازمند تغییر رویکرد مدیران دولتی به بخش صنعت است

احمد ذاکری رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت قم، گفت: رفع موانع تولید نیازمند تغییر رویکرد مدیران دولتی به بخش تولید و صنعت است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ،  احمد ذاکری اظهار داشت : در نشست استاندار با مدیران واحدهای صنعتی قم در شهرک شکوهیه با اشاره به موانع زیادی که امروز تولید کنندگان با آن مواجه هستند، اظهار داشت: بدون شک همه مدیران دستگاه های اجرایی باید برای رفع موانع و تسهیل شرایط برای تولید، رویکردها و نگاه های متفاوتی را به این حوزه داشته باشند.
وی با اشاره به تشکیل کارگروه رفع موانع تولید در این استان، تصریح کرد: بدون شک دولت با توجه به موانعی زیادی که بر سر راه تولید قرار دارد، اقدام به تصویب قانون رفع موانع تولید و تشکیل کارگروه برای آن نموده است.
دبیر کارگروه رفع موانع تولید قم با تاکید بر توجه ویژه مسئولان به اجرای درست این قانون، تصریح کرد: کارگروه رفع موانع تولید با تشکیل 4 جلسه اصلی و 10 جلسه کمیته های فرعی در حال شناسایی موانع تولید و تدبیر برای برطرف کردن آنها است.
وی با بیان اینکه بخشی از موانع تولید در قم متاثر از مشکلات کلان کشور و قوانین بالا دستی است، گفت: دستگاه های مربوطه از جمله صنعت، معدن و تجارت طبق تاکیدات شخص استاندار مبنی بر برداشتن برخی از قوانینی که بر سر راه تولید مانع ایجاد می کنند، تلاش دارند، تا شرایط تولید را برای تولید کنندگان و واحدهای صنعتی تسهیل کنند. 
لازم به ذکر است، استاندار قم در حضور چند ساعته خود در شهرک شکوهیه از شرکت های صنایع مولدان شیمی، راما مهر آریا و عطرین نخ بازدید، و از نزدیک در جریان نحوه تولید و مشکلات این واحدهای صنعتی قرار گرفت.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com