کد خبر ۳۹۶۴۹ انتشار : ۱۸ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۲۸
با حضور وزیر صنعت معدن و تجارت صورت می گیرد

افتتاح 3 پروژه تولیدی صنعتی در قم

رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان قم گفت: سه پروژه تولیدی صنعتی با ایجاد اشتغال 61 نفر در دهه فجر با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت در شهرک شکوهیه به بهره برداری می‌رسد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ،احمد ذاکری  در نشست خبری که در سازمان صنعت معدن و تجارت استان قم برگزار شد ضمن گرامیداشت دهه مبارک فجر اظهار کرد: 38 سال از پیروزی انقلاب اسلامی ایران می‌گذرد و هنوز دشمنی استبداد جهانی نسبت به کشورمان پایان نیافته است.

رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان قم با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران یک انقلاب مردمی است، تصریح کرد: هنوز دشمنان باور نکرده‌اند که انقلاب اسلامی ایران یک انقلاب مردمی است و نمی‌توانند به این آسانی به کشورمان دست درازی کنند.

وی با بیان اینکه برجام مهم‌ترین دستاورد انقلاب اسلامی و نظام اسلامی ایران به شمار می‌رود، گفت: ما با گفت‌وگو توانستیم حق هسته‌ای خود را در جهان به اثبات برسانیم و همان‌گونه که رهبر معظم انقلاب به‌صورت مکرر در سخنانشان به این مسئله که ما به آمریکا اعتماد نداریم اشاره کردند چهره واقعی استبداد جهانی نه تنها بیش از پیش برای مردم کشورمان بلکه برای مردم جهان روشن شد.

ذاکری به دستاوردهای گوناگونی که ایران در طول 38 سال پس از پیروزی انقلاب بدست آورده است اشاره و بیان کرد: ایران در طول این مدت از نظر دانش نیروی انسانی و عرصه صنعت پیشرفت‌های فراوانی داشته است و همین مسئله دشمنی آنان را بر می‌انگیزد.

وی با بیان اینکه نظام اسلامی ایران با هیچ کشوری دشمنی ندارد، گفت: تا زمانی که این صلح و دوستی منافع کشورمان را خدشه‌دار نکند ما به همه کشورهای جهان دست دوستی می‌دهیم.

رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان قم گفت: ایجاد اشتغال و پیشرفت رو به جلو همراه استفاده از پتانسیل‌های استان از برنامه‌های سازمان صنعت، معدن و تجارت در استان قم است که در این راستا می توان به بهره گرفتن مناسب از شاخص‌ها و ظرفیت‌های قم برای جذب سرمایه داخلی و خارجی اشاره کرد.

ذاکری افزود: اگر بتوانیم شاخصه‌های رشد را برای روند پیشرفت استفاده کنیم می‌توانیم شاهد رشد روز افزون تولید در استان قم باشیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود از افتتاح سه پروژه واحد تولیدی در شهرک شکوهیه در دهه فجر خبر داد و گفت: واحدهای تولید کامپاند و گرانول پلیمری، فیلم پلاستیکی چند لایه ساخته شده به روش خود ممزوج چاپ روتوگرارور و درب سرپوش ظروف غذایی از فویل آلومینیوم و ظروف یکبار مصرف پلیمری زیست تخریب پذیر گیاهی با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم با بیان اینکه ظرفیت اسمی سالیانه محصولات تولیدی کامپاند و گرانول پلیمری 20 هزار تن است عنوان کرد: سرمایه‌گذاری ثابت این واحد تولیدی 50 هزار میلیون ریال است که برای 15 نفر اشتغال‌ ایجاد کرده است.

وی با بیان اینکه ظرفیت اسمی سالیانه محصولات تولیدی ظروف یکبار مصرف پلیمری زیست تخریب پذیر گیاهی 3هزار تن است تصریح کرد: این شرکت با سرمایه گذاری ثابت ارزی و ریالی 88 هزار و 250 میلیون ریال برای 21 نفر اشتغال ایجاد کرده است.

رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان قم اضافه کرد: شرکت فیلم پلاستیکی چند لایه ساخته شده به روش خود ممزوج، چاپ روتوگراف (هلیو گراور) و درب سرپوش ظروف غذایی از فویل آلومینیوم با ظرفیت اسمی 10 هزار تن است که برای 25 نفر اشتغال ایجاد کرده که سرمایه ثابت ارزی و ریالی این شرکت 88 هزار و 250 میلیون ریال است.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com