کد خبر ۳۲۷۱۲ انتشار : ۱۵ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۱۷
دبیر هیئت تیراندازی قم :

تیرانداز قمی قهرمان مسابقات زمستانه کشور شد

دبیر هیئت تیراندازی استان قم گفت: تیرانداز قمی با کسب بیشترین امتیاز قهرمان مسابقات آزاد زمستانه کشور در بخش تفنگ بادی شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، محمدجواد متقیان‌نژاد اظهار داشت: هادی قره باغی تیرانداز جوان قم که در مسابقات آزاد زمستانه کشور شرکت کرده بود موفق شد با درخشش در مرحله پایانی این مسابقات حائز عنوان قهرمانی شود.

وی افزود: این موفقیت در حالی برای قره باغی به دست آمد که این تیرانداز پیش از این در مسابقات قهرمانی کشور در تهران توانست مدال برنز و عنوان سومی کشور را از آن خود کند.

دبیر هیئت تیراندازی استان قم گفت: قره باغی در مسابقات آزاد زمستانه کشور در اسلحه بادی در مسابقات شرکت کرد و مسابقات خود را با حضور حریفانی از سراسر کشور در تهران انجام داد و توانست برای نخستین بار عنوان قهرمانی این مسابقات را در مرحله نخست کسب کند.

متقیان‌نژاد بیان داشت: قره باغی در این مسابقات تا دور پایانی مسابقات از صدر فاصله داشت اما در ۳ شلیک پایانی به هدف موفق شد نفرات صدرنشین را پشت سر بگذارد و یک قهرمانی شیرین برای تیراندازی قم کسب کند.

وی عنوان کرد: تیرانداز قمی با کسب ۶۲۱ امتیاز به این مهم دست پیدا کرد در حالی که رکورد ایران ۶۱۲ امتیاز بود و قره باغی با کسب این حد نصاب، توانست رکورد کشور را بهبود بخشد.

دبیر هیئت تیراندازی استان قم تصریح کرد: تیراندازی قم در بخش بانوان در حال حاضر در لیگ دسته اول کشور حضور دارد و مسابقات خود را به صورت دوره‌ای برای صعود به لیگ بر‌تر برگزار می‌کند.

منبع : مهر

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com