کد خبر ۴۰۱۱۱ انتشار : ۲۸ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۵۷
دبیر هیأت‌‌ تیراندازی استان قم خبر داد

عملکرد موفق تیراندازان قم در آخرین مسابقه رسمی سال 95

دبیر هیأت‌‌ تیراندازی استان قم گفت: اعضای تیم مردان و بانوان قم در آخرین رقابت رسمی سال 1395 تیراندازی کشور برابر حریفان خود عملکرد موفق و قابل قبولی داشتند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ،محمدجواد متقیان‌نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، اظهار کرد: در مجموع سال 1395 با حضور موفق تیراندازان قم در اکثر رقابت‌های کشوری اعم از مسابقات لیگ و پیکارهای قهرمانی تیراندازی ایران و چند رقابت دیگر داخلی سال بسیار خوب و پرباری بود.

وی با اشاره به عملکرد اعضای تیم هیأت‌‌ تیراندازی استان قم در آخرین مسابقه رسمی سال جاری، اضافه کرد: این مسابقات مرحله نهایی پیکارهای تیراندازی زمستانه کشور بود که بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده از سوی فدراسیون تیراندازی در هر دو بخش آقایان و بانوان به انجام رسید.

دبیر هیأت‌‌ تیراندازی استان قم ابراز کرد: شرکت کنندگان در این مسابقات مجموعا در سه رده سنی بزرگسالان، جوانان و نوجوان به میزبانی سالن 80 خط تیراندازی مجموعه ورزشی آزادی تهران با یکدیگر رقابت کردند و تیراندازان استان قم در رقابت با حریفان مطرح و ملی‌پوش نتایج خوب و قابل قبولی به دست آوردند.

وی خاطرنشان کرد: در رشته تفنگ بادی رده سنی بزرگسالان بخش مردان هادی غرباقی رنکینگ 6 کشور در سال جاری را به خود اختصاص داد، در حالی که حامد غرباقی موفق به کسب رنکینگ 9 شد و سومین نماینده قم یعنی سیدمحمدصادق چاووشی در رنکینگ 20 قرار گرفت.

متقیان‌نژاد بیان کرد: در رشته تپانچه بادی رده سنی بزرگسالان بخش مردان نیز هادی باقری موفق به کسب رنکینگ چهار کشور در سال 1395 شد، ضمن اینکه در تفنگ بادی بانوان این رده سنی عطیه قدمی از تیم هیأت‌‌ تیراندازی قم رنکینگ 11 امسال را از آن خود کرد.

وی یاد آور شد: در رشته تفنگ بادی بانوان رده‌های سنی نوجوانان و جوانان، سیده‌رویا صبح‌خیز که در رقابت‌های تیراندازی قهرمانی رده سنی نوجوانان آسیا در سال 2015 توانست با درخشش خیره‌کننده خود نخستین‌بار تیراندازی قم را در آسیا صاحب مدال کند، رنکینگ هشت کشور در سال 1395 را به دست آورد.

دبیر هیأت‌‌ تیراندازی استان قم عنوان کرد: همچنین دیگر ملی‌پوش تیراندازی قم در بخش بانوان یعنی مینا روحیان رنکینگ 9 کشور را به دست آورد و در رشته تپانچه بادی بانوان این رده‌های سنی نوجوانان و جوانان، زهرا زارعی رنکینگ 18 کشور در سال جاری را به نام خود ثبت کرد.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com