کد خبر ۳۲۷۳۷ انتشار : ۱۵ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۱۵
از آغاز فصل سرما

آمار مسمومیت با مونوکسید کربن در قم به 24 نفر رسید

معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم از مسموم شدن یک نفر دیگر با گاز مونوکسید کربن خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، مهدی فراهانی با اشاره به حوادث 24 ساعت گذشته قم گفت: مسمومیت یک نفر با گاز CO در قم از جمله این حوادث بود.

وی در تشریح جزئیات حادثه افزود: در این حادثه آقایی حدودا 30 ساله دچار مسمومیت با گاز CO شد که به دنبال آن کاهش شدید هوشیاری برای وی اتفاق افتاد.

معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم ادامه داد: این فرد همراه با اکسیژن‌درمانی به مرکز درمانی منتقل شد.

فراهانی آمار کشته‌شدگان حوادث مسمومیت را مورد توجه قرار داد و بیان کرد: از شروع فصل سرما تا کنون سه نفر بر اثر مسمومیت با گاز مونوکسید کربن جان خود را از دست داده‌اند.

وی در خصوص آمار مسموم‌شدگان حوادث مسمومیت اضافه کرد: 24 نفر نیز با درجات محتلف دچار کاهش سطح هوشیاری شده‌اند.

معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم از برخورد پژو با سمند خبر داد و گفت: این حادثه در جاده سلفچگان روی داد که سه مجروح برجای گذاشت.

فراهانی ادامه داد: مجروحان این حادثه توسط دو دستگاه آمبولانس اورژانس به مراکز درمانی انتقال داده شدند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به حضور دو تیم اورژانس در شهر ایلام در ایام اربعین یادآور شد: در پایان 11 شبانه‌روز ماموریت دو تیم از اورژانس در ایلام 380 نفر به صورت سرپایی خدمات درمانی را دریافت کردند.

معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم اعلام کرد: همچنین پنج نفر در حوادث ترافیکی مجروح شدند که به مراکز درمانی انتقال داده شدند و پنج نفر دیگر نیز که به علت بیماری‌های قلبی و داخلی به اورژانس مراجعه کرده بودند به مراکز درمانی منتقل شدند.

منبع : فارس 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com