کد خبر ۳۲۷۸۲ انتشار : ۱۶ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۴۲
آیت الله موسوی اردبیلی تأکید کرد:

لزوم استفاده از ظرفیت مساجد در برنامه‌های قرآنی

یکی از مراجع تقلید شیعیان گفت: مساجد از جایگاه والایی برخوردار هستند و ما باید از ظرفیت آن‌ها استفاده کنیم و فعالیت‌های قرآنی را در مساجد انجام دهیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، آیت الله العظمی سید عبدالکریم موسوی اردبیلی ظهر دوشنبه در دیدار دبیر ستاد عالی کانون‌های مساجد کشور اظهار داشت: مساجد از جایگاه والایی برخوردار هستند و ما باید از ظرفیت آن‌ها استفاده کنیم و فعالیت‌های قرآنی را در مساجد انجام دهیم.

وی بیان داشت: جوانان از مفاهیم دینی و قرآنی استقبال می‌کنند و ما باید با استفاده از ظرفیت مساجد برنامه‌های قرآنی برای جوانان در مساجد برگزار کنیم.

یادگیری مفاهیم قرآنی در برنامه ریزی‌ها قرار گیرد

استاد سطوح عالی حوزه با بیان اینکه برنامه ریزی‌های ما باید اثرگذار باشد، افزود: درخصوص مسائل قرآنی باید به سمت یادگیری مفاهیم قرآنی بروید و کارهای خود را اگرچه کوچک باشد از مساجد آغاز کنید.

امام جماعت باید عامل کار خیر و دینی باشد

وی با بیان اینکه امام جماعت در مسجد نقش موثری دارد، تصریح کرد: امام جماعت در معرض دید مردم است و باید امام جماعتی در مساجد باشند که خود عامل کار خیر و دینی باشد.

آیت الله موسوی اردبیلی ابراز داشت: جشنواره قرآنی مدهامتان کار خوبی است که آغاز شده و توانسته قرآن را در مساجد گسترش دهد و جوان جذب مسجد و قرآن شده و با آن مأنوس شود.

منبع : مهر

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com