کد خبر ۳۲۸۱۹ انتشار : ۱۷ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۵۳
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان قم:

حرکت 19 دی باید مستندسازی شود

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان قم گفت: حرکت 19 دی باید مستندسازی شود تا بتوانیم با به صحنه کشیدن شوق مردم استان قم در دیدار با رهبر انقلاب اسلامی تصاویر ماندگار و مناسبی جمع‌آوری کنیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، عبدالله جلالی ظهر امروز در جلسه ستاد بزرگداشت دهه بصیرت و میثاق امت با ولایت که در سالن جلسات ساختمان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم برگزار شد، با اشاره به اینکه استان قم برای ارائه گزارش در دیدار با رهبر انقلاب اسلامی در 19 دی‌ماه نماینده‌ای ندارد، اظهار کرد: این امر یک خلاء است که امیدواریم با تدبیر مسئولان استانی برطرف شود.

وی اضافه کرد: توزیع کارت‌های دیدار با رهبری در برخی از دستگاه‌ها به خوبی انجام نمی‌شود و این کارت‌ها به دست افرادی خارج از استان قم می‌رسد در صورتی که این امر تکلیف شرعی را برای مسئولان استانی به دنبال دارد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان قم با تأکید بر اینکه مردم بسیاری در استان قم مشتاق دیدار رهبر انقلاب اسلامی هستند، گفت: حرکت 19 دی باید مستندسازی شود تا بتوانیم با به صحنه کشیدن شوق مردم استان قم در دیدار با رهبر انقلاب اسلامی تصاویر ماندگار و مناسبی جمع‌آوری کنیم.

همچنین حجت‌الاسلام والمسلمین محمد عادل‌پور امام جمعه قنوات طی سخنانی با بیان اینکه حرکت‌های مردمی 9 و 19 دی برگرفته از ایمان مردم بوده است، گفت: متولیان فرهنگی کشور باید از مناسبت‌هایی مانند دهه بصیرت بهره‌برداری مناسبی برای تبیین آموزه‌های دینی انجام دهند.

منبع : فارس 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com