کد خبر ۳۲۸۶۴ انتشار : ۲۲ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۴۵
سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان قم:

قم در فروش اقساطی واحدهای مسکن مهر دوم شد

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان قم با اشاره به کسب رتبه دوم در فروش اقساطی واحدهای مسکن مهر گفت: طی پنج سال گذشته استان قم از نظر پیشرفت فیزیکی واحدهای مسکن مهر در ردیف سه استان برتر کشور بوده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان قم حسن صبوری اظهار کرد: از مجموع واحدهای معرفی شده در برنامه مسکن مهر استان قم که بدون احتساب بافت فرسوده، روستایی و خرید، بالغ بر 36 هزار و 590 واحد است، تاکنون 29 هزار و 450 واحد در قالب فروش اقساطی واگذار و برای آنها دفترچه قسط صادر شده است.

وی بیان کرد: بر اساس گزارش منتشر شده از سوی وزارت راه و شهرسازی مجموع واحدهای مسکن مهر در کل کشور یک میلیون و 860 هزار و 868 واحد (بدون احتساب بافت فرسوده ،روستایی و خرید) بوده که از این میان تعداد یک میلیون و 127 هزار و 166 واحد به صورت تدریجی با فروش اقساطی واگذار شده است که نسبت واحدهای فروش اقساطی به کل واحدهای مسکن مهر کشور 60 درصد است.

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان قم در ادامه تصریح کرد: تاکنون طی 10 مرحله افتتاحیه تعداد 41 هزار و 607 واحد مسکن مهر در استان قم به بهره‌برداری رسیده که یک مرحله از آن همزمان با سفر پر برکت مقام معظم رهبری به استان، سه مرحله با حضور رئیس جمهور و سایر مراحل با حضور وزیران و معاونان وزیر بوده که این مسئله بیانگر توجه ویژه مسئولان به تامین مسکن مردم است.

وی در ادامه به ارزیابی انجام شده توسط وزارت راه و شهرسازی در خصوص عملکرد استان‌ها در زمینه فروش اقساطی واحدهای مسکن مهر پرداخت و اظهار کرد: استان قم حائز رتبه دوم کشوری در زمینه فروش اقساطی واحدهای مسکن مهر شد.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com