کد خبر ۳۲۸۸۲ انتشار : ۲۳ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۵۲

حاشیه های دیدار تیم های فوتبال صبای قم و ملوان بندر انزلی

دیدار تیم های صبای قم و ملوان بندر انزلی از چارچوب هفته چهاردهم مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور که عصر یکشنبه در ورزشگاه یادگار امام راحل(ره) قم برگزار شد، با حاشیه هایی همراه بود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، در این دیدار علی دایی و حمید استیلی(سرمربیان تیم های صبای قم و ملوان بندر انزلی)، دو بازیکن اسبق تیم فوتبال پرسپولیس تهران و تیم ملی ایران در برابر هم قرار گرفتند و در ابتدای بازی با هم خوش و بش کردند و تماشاگران نیز به تشویق این دو فوتبالیست اسبق کشورمان پرداختند.

** با وجودی که با حضور علی دایی و حمید استیلی که دو چهره معروف فوتبالی کشورمان بودند، پیش بینی می شد استقبال قابل توجهی از این بازی صورت گیرد ولی حدود یک صد تماشاگر در ورزشگاه حاضر شدند و حدود 15 تماشاگر تیم ملوان بندر انزلی نیز از نزدیک این بازی را تماشا کردند.

** بعد از گلزنی تیم فوتبال صبای قم، علی دایی سرمربی تیم فوتبال صبای قم برای حفظ نتیجه بازی، سامان آقا زمانی را به جای هاشم بیگ زاده و جهان بخش ذبیحی را جای کریم اسلامی وارد زمین کرد.

** حمید استیلی سرمربی ملوان بندر انزلی در واکنش به گل تیم فوتبال صبای قم و برای جبران نتیجه، با خارج کردن سهیل رحمانی، عزیز معبودی و محمد رضی پور بازیکنانی مانند صادق محرمی، حسین شنانی و علی عابدی را وارد زمین کرد.

** در دقیقه 30 بازی مازیار زارع بازیکن تیم ملون انزلی به دلیل مصدومیت در کنار زمین مسابقه تحت مداوا قرار گرفت، در دقیقه 43 به دلیل مصدومیت عزیز معبودی بازیکن تیم ملوان بندر انزلی، بازی برای حدود یک دقیقه متوقف شد و بعد از آن این بازیکن در کنار زمین مورد معاینه کادر پزشکی قرار گرفت.

** قاسم دهنوی بازیکن صبای قم و پژمان نوری بازیکن تیم ملوان بندر انزلی به دلیل برخوردهای لفظی در دقیقه 56 بازی، از سوی داور مسابقه با کارت زرد جریمه شدند و در ادامه نیز پژمان نوری در دقیقه 75 به دلیل بازی خطرناک و خطا روی بازیکن صبای قم و دو اخطاره بودن، از زمین مسابقه اخراج شد و تیم ملوان کار را 10 نفره دنبال کرد. مازیار زارع بازیکن دیگر ملون نیز در دقیقه 81 از داور کارت زرد دریافت کرد.

** علی دایی سرمربی تیم فوتبال صبای قم در چند صحنه نسبت به داور مسابقه اعتراض کرد.

** در دقیقه 66 جلال الدین علی محمدی بهترین موقعیت تیم فوتبال صبای قم را در یک موقعیت تک به تک از دست داد و از دست دادن این فرصت، واکنش تند علی دایی را به همراه داشت.

** بعد از به ثمر رسیدن گل تیم فوتبال صبای قم، تماشاگران حاضر در ورزشگاه یادگار امام، علی دایی سرمربی این تیم را تشویق کردند.

** اسکوربورد ورزشگاه مانند هفته گذشته غیرفعال بود.

** در میان دو نیمه، برخی بازیکنان ذخیره تیم فوتبال صبای قم با عدم حضور در رختکن، در زمین اقدام به تمرین و گرم کردن خود کردند.

** بازی دو تیم از ساعت 15:15 در یک هوای نیمه ابری و با دمای هشت درجه سانتیگراد بالای صفر برگزار شد که تیم صبای قم با پیراهن سفید رنگ و تیم ملوان بندر انزلی با پیراهن آبی به میدان رفتند.
تیم فوتبال صبای قم در هفته چهاردهم مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور، تیم فوتبال ملوان بندر انزلی را در ورزشگاه یادگار امام راحل(ره) قم با نتیجه یک بر صفر شکست داد.

منبع : ایرنا

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com