کد خبر ۳۲۹۱۴ انتشار : ۲۳ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۴۶
مربی تیم فوتبال نوجوانان صبای قم خبر داد :

بهره‌مندی از استعدادهای فوتبال قم در ترکیب نوجوانان صبا

مربی تیم فوتبال نوجوانان صبای قم گفت: در فصل جاری رقابت‌های لیگ برتر فوتبال نوجوانان باشگاه‌های کشور بر روی استعدادهای بومی سرمایه‌گذاری کردیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، مسعود خسروی اظهار کرد: بازیکنان مستعدی داریم که تمام سختی‌ها را به خاطر آنها پشت سر می‌گذاریم تا توانمندی و قابلیت خود را به خوبی نشان بدهند و مدارج ترقی در این رشته ورزشی پرمخاطب را به خوبی سپری کنند.

وی ادامه داد: کار کردن با بازیکنان رده‌های سنی پایه سخت است، اما ماندن کنار آنها عشق می‌خواهد که خدای بزرگ این عنایت را به ما کرده است و خوشحالم از اینکه در کنار همکاران خوبم در کادر فنی صبای قم برای استعدادهای فوتبال قم تلاش می‌کنیم.

مربی تیم فوتبال نوجوانان صبای قم اضافه کرد: پنج هفته از مسابقات فصل جاری لیگ برتر فوتبال نوجوانان باشگاه‌های کشور را سپری کرده‌ایم و تیم‌مان تا این هفته بازی‌های خوبی از خود به نمایش گذاشته است و برای کسب نتیجه به نیم‌فصل دوم رقابت‌ها امید داریم.

وی یادآور شد: از نظر نتیجه‌گیری تا این هفته نتوانسته‌ایم آنچنان که باید و شاید موفق عمل کنیم،‌ یکی از دلایل این امر تغییر تیم نسبت به فصل گذشته است، ضمن اینکه برای این فصل از رقابت‌ها بازیکن غیربومی نگرفته‌ایم و همچنان به آینده این بچه‌ها و موفقیت تیم در هفته‌های آتی امیدواریم.

خسروی در ادامه به بازی‌ صبای قم و ذوب‌‌آهن اصفهان در هفته پایانی از مرحله گروهی فصل جاری لیگ برتر فوتبال نوجوانان باشگاه‌های کشور اشاره کرد و افزود: در این دیدار میزبان رقیب اصفهانی خود بودیم و در نهایت یک بر یک مساوی کردیم.

وی با اشاره به کیفیت گل‌های این دیدار خاطرنشان کرد: در نیمه نخست برخلاف جریان بازی در دقیقه 30 دروازه ما باز شد و نیمه نخست با برتری یک بر صفر حریف به پایان رسید، ضمن اینکه تیم ذوب آهن در این دیدار یک ضربه پنالتی نیز از دست داد که خوش‌شانس بودیم به گل تبدیل نشد.

مربی تیم فوتبال نوجوانان صبای قم تصریح کرد: در نیمه نخست این دیدار موقعیت‌های گل بهتری داشتیم و با وجود اینکه ابتدا از حریف عقب افتادیم، اما رفته رفته بهتر شدیم و در دقیقه 85 با خطای مدافع حریف بر روی محمدحسین اسماعیل‌گل صاحب یک پنالتی شدیم که این موقعیت توسط مهدی لطفی به گل تبدیل شد.

وی ادامه داد: در مجموع تلاش بچه‌ها برابر تیم مطرح و با سابقه ذوب‌آهن اصفهان خوب بود و انشاءالله در نیم‌فصل با جذب چند مهره جدید قطعاً بهتر می‌شویم و برابر حریفان خود به نتایج بهتری دست یافته و به رده‌های بالای جدول رده‌بندی صعود می‌کنیم.

گفتنی است؛ دیدارهای هفته نخست از دور برگشت مرحله مقدماتی فصل جاری لیگ برتر فوتبال نوجوانان باشگاه‌های کشور این هفته روز جمعه با برگزاری 18 مسابقه آغاز می‌شود و صبای قم در خانه خود برابر تیم پورالبرز به میدان خواهد رفت.

تیم فوتبال نوجوانان صبای قم در مرحله گروهی فصل جاری مسابقات لیگ برتر فوتبال نوجوانان باشگاه‌های کشور در گروه سوم با تیم‌های فوتبال پورالبرز، پتوی‌لاله اصفهان، ذوب‌آهن اصفهان، مقاومت تهران و فولاد مبارکه سپاهان اصفهان همگروه است.

رقابت‌های هفته ششم لیگ برتر فوتبال نوجوانان باشگاه‌های کشور در حالی این هفته برگزار می‌شود که با توجه به در پیش بودن امتحانات دانش‌آموزان، تیم‌های لیگ برتری می‌توانند تا شروع امتحانات در مسابقات شرکت و همزمان نسبت به جذب بازیکن در نیم‌فصل نخست از 21 آذرماه تا دوم دی‌ماه اقدام کنند.

منبع : فارس

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com