کد خبر ۳۳۱۱۱ انتشار : ۲۸ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۵۳
لیگ دسته اول جوانان قم :

صبای قم میزبان استعدادهای برتر مشهد شد

فوتبالیست‌های جوان صبای قم دومین هفته متوالی به مصاف دومین نماینده استان خراسان رضوی در لیگ دسته اول فوتبال جوانان باشگاه‌های کشور می‌روند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، بازی‌های مرحله گروهی فصل جاری مسابقات لیگ دسته اول فوتبال جوانان باشگاه‌های کشور روزهای پایانی هفته جاری وارد هفته سوم خود می‌شود و در دیداری حساس فوتبالیست‌های جوان صبای قم دومین بازی خانگی این فصل را انجام می‌دهند.

این در حالی است که تیم فوتبال جوانان صبای قم در هفته نخست بازی‌ها نخستین دیدار خانگی این فصل را در زمین چمن مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم برگزار کرد و توانست میهمان خود تیم فوتبال بهارنارنج بابل را با نتیجه دو بر صفر شکست بدهد.

امسال مسابقات لیگ دسته اول فوتبال جوانان صبای قم باشگاه‌های کشور با شرکت 28 تیم در چهار گروه هفت تیمی به انجام می‌رسد و با توجه به برگزاری بازی‌ها به شکل دوره‌ای، تیم‌های حاضر در گروه‌های مختلف در قالب دیدارهای رفت و برگشت با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

تیم فوتبال جوانان صبای قم بعد از برتری در بازی خانگی مقابل تیم بهارنارنج بابل از هفته نخست مسابقات لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور در هفته دوم نخستین بازی خارج از خانه را انجام داد و با عبور از سد حریف خود تیم مدرسه عالی حرفه‌ای مشهد به دومین پیروزی متوالی دست یافت.

بازی‌های دور رفت از مرحله گروهی مسابقات فصل جاری لیگ دسته اول فوتبال رده سنی جوانان باشگاه‌های کشور از ساعت 14 عصر سومین روز دی‌ماه با انجام یک بازی مهم و حساس برای قمی‌ها پیگیری خواهد شد و در دیداری خانگی، تیم جوانان صبای قم به دنبال کسب سومین برد پشت سر هم و حفظ جایگاه خود در صدر جدول رده‌بندی به مصاف تیم استعدادهای درخشان مشهد خواهد رفت.

فوتبالیست‌های جوان صبای قم در دیدار قبلی خود از هفته دوم بازی‌ها که در ورزشگاه تختی مشهد برابر تیم فوتبال جوانان مدرسه عالی حرفه‌ای مشهد صف‌آرایی کردند، این تیم را با نتیجه یک بر صفر شکست دادند و شروع بسیار خوب خود در این فصل را با دومین برد متوالی تکمیل کردند.

در گروه دوم از مرحله مقدماتی فصل جاری رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال جوانان باشگاه‌های کشور مدرسه عالی حرفه‌ای ‌مشهد، دانش فریدون‌کنار، بهارنارنج بابل، پدیده ساری، استعداد برتر مشهد و پارس‌ خلیج‌خودرو تهران رقبای تیم جوانان صبای قم به شمار می‌روند.

نماینده فوتبال استان قم امسال سومین فصل حضور متوالی خود در مسابقات لیگ دسته اول فوتبال جوانان باشگاه‌های کشور را تجربه می‌کند و هم اکنون با کسب 6 امتیاز در جدول رده‌بندی گروه دوم مقدماتی این فصل لیگ برتر صدرنشین هستند.

علاوه بر دو پیروزی متوالی که تیم فوتبال جوانان صبای قم در دو هفته متوالی رقابت‌های فصل جدید کسب کرده، عملکرد خط دفاعی این تیم نیز در نوع خود جالب توجه بوده و این تیم هنوز به حریفان اجازه بازگشایی دروازه تیم جوانان صبا را نداده است، روندی که چنانچه در ادامه لیگ نیز استمرار داشته باشد امسال صبا را به عنوان یکی از مدعیان صعود به لیگ برتر معرفی خواهد کرد.

منبع : فارس

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com