کد خبر ۳۲۸۸۰ انتشار : ۲۳ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۴۵
درهفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال:

صبای قم از سد ملوان بندرانزلی گذشت/صبا دررتبه سوم جدول

درهفته چهاردهم مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور، تیم فوتبال صبای قم عصر یکشنبه با نتیجه یک بر صفر تیم ملوان بندرانزلی را پشت سر گذاشت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، در این مسابقه که در ورزشگاه یادگار امام راحل قم برگزار شد، دو تیم در نیمه اول این مسابقه نتوانستند به گل برسند، هر چند تیم ملوان بندر انزلی در این نیمه ، بازی هجومی تری را نسبت به تیم صبای قم انجام داد.
تیم صبای قم در نیمه دوم، بازی را هجومی آغاز کرد و در دقیقه 68 بازی شوت محکم محمد قاضی بازیکن این تیم در میانه میدان بعد از برخورد به مدافع تیم ملوان بندر انزلی به جلال الدین علی محمدی رسید که این بازیکن توانست با درخششی زیبا، گل برتری تیم صبای قم را به ثمر برساند.
دراین نیمه همچنین همچنین ضربه کرنر قاسم دهنوی بازیکن صبای قم روی دروازه ملوان، موقعیت خوبی را نصیب هاشم بیگ زاده کرد که با هوشیاری «سرگی پشنکو» دروازه بان ملون، تیم صبا نتوانست به گل برسد.
در دقیقه 55 و 56 تیم فوتبال صبای قم دو موقعیت دیگر گلزنی را توسط قاسم دهنوی و جلال الدین علی محمدی در محوطه جریمه ملوان از دست داد.
تیم فوتبال ملوان بندر انزلی برای جبران گل خورده، با خارج کردن سهیل رحمانی، عزیز معبودی و محمد رضی پور و وارد کردن بازیکنانی مانند صادق محرمی، حسین شنانی و علی عابدی به زمین، بازی را هجومی کرد ولی اخراج پژمان نوری یکی از بازیکنان تاثیرگذار این تیم در دقیقه 75از زمین مسابقه، کار را برای تیم ملوان دشوار کرد.
در نهایت این مسابقه با نتیجه یک بر صفر به سود تیم صبای قم به پایان رسید.
غلامرضا جباری از استان تهران، آرمان اسعدی از کردستان، یعقوب حجتی از اردبیل و سید رضا مهدوی از استان کرمان قضاوت این مسابقه را برعهده داشتند.
تیم فوتبال صبای قم با این پیروزی با 25 امتیاز به صورت موقت به رتبه سوم جدول رده بندی لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور صعود کرد.

منبع : ایرنا

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com